16 تا 22 ارديبهشت؛ هفته هلال‌احمر و روز جهاني صليب سرخ گرامي‌باد.

کد خبر: 191228 تاریخ انتشار: 1402/02/16
نمایش: 374
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن طي پيامي فرارسيدن روز جهاني صليب سرخ و هفته هلال احمر را به تلاشگران عرصه امداد و نجات تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام به شرح زير است: 

بسم الله الرحمن الرحيم
روز جهاني صليب سرخ و هفته هلال احمر فرصت ارزشمندي است براي پاسداشت خدمات انسان دوستانه و داوطلبانه طلايه داران مهرورزي و پرچمداران نوعدوستي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران که همه توان خود را در خدمت به ايران اسلامي بسيج کرده و همواره در صف مقدم مقابله با حوادث و بحران‌ها پيشتاز بوده‌اند.

نام جمعيت هلال احمر از ديرباز با فرهنگ ايثار، فداکاري، خدمت به همنوع و  احساس مسئوليت انسان‌هاي شريف، تلاشگر و سختکوش گره خورده است؛ انسان‌هايي از جنس فرشتگان که در سخت‌ترين و بحراني‌ترين لحظات، خالصانه در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به ياري حادثه ديدگان و نيازمندان مي‌شتابند.

اينجانب ضمن اداي احترام به پيشگاه شهداي امدادگر به عنوان پيام آوران راستين عرصه خدمت، هفته هلال احمر و روز جهاني صليب سرخ را تبريک عرض نموده؛ از خدمات شايسته و ارزشمند مسئولان، امدادگران، داوطلبان و اعضاي جمعيت هلال احمر شهرستان بروجن صميمانه قدرداني مي‌کنم و توفيق روزافزون همه تلاشگران اين جمعيت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08