۱۵ هزار ميليارد ريال براي تکميل جاده بروجن به لردگان اختصاص يافت

کد خبر: 191243 تاریخ انتشار: 1402/02/19 01:06:59
نمایش: 734
اخبار
فرماندار بروجن با اشاره به ترانزيتي بودن محور اين شهرستان گفت: ۱۵ هزار ميليارد ريال براي تکميل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ايذه اختصاص داده شد.

فتاح کرمي روز سه‌شنبه افزود: از اين مبلغ هشت هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات تهاتُر نفت، سه هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري، سه هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات ماده ۵۶ و يک‌هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ اختصاص پيدا کرده است.

وي افزود: تکميل و بهره‌برداري کامل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ايذه نقش مستقيم در کاهش تصادفات جاده‌اي، ارتقاي امنيت راه‌ها، صرفه‌جويي در مصرف سوخت و بهبود وضعيت اين جاده به‌عنوان يکي از محورهاي شرياني کشور در مسير ارتباطي استان‌هاي فلات مرکزي ايران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور با تردد ۴۰ هزار دستگاه انواع خودرو در شبانه‌روز دارد.

کرمي تصريح کرد: تقويت علائم راهنمايي و رانندگي، ارتقاي مجتمع‌هاي بين‌راهي و نصب نيوجرسي بين باندهاي جاده‌‎ها از مهم‌ترين راهکارهاي کاهش تصافات جاده‌اي به‌شمار مي‌رود که اين مهم در جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ايذه به‌ويژه در قسمت گردنه گوشنگلي شهرستان بروجن مورد توجه قرار گرفته است.

وي يادآور شد: براي تکميل و بهره‌برداري کامل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ايذه مشکلات اجتماعي براي سامان‌دهي ورودي و خروجي شهرهاي سفيددشت و فرادنبه شهرستان بروجن رفع شده است و تا تابستان سال‌جاري تکميل و بهره‌برداري مي‌شود.

فرماندار بروجن اظهار داشت: جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ايذه يکي از کارکردي‌ترين و کاربُردي‌ترين محورهاي ارتباطي کشور و چهارمحال و بختياري است.

وي گفت: آنتن‌دهي تلفن همراه در بخشي از جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ايذه رفع شده است و هم‌اکنون مشکلي در اين رابطه وجود ندارد.

کرمي بهسازي و ارتقاي وضعيت جاده‌هاي مشترک بين بروجن چهارمحال و بختياري با مبارکه اصفهان را ضروري اعلام و تاکيد کرد: براي اجرايي شدن اين موضوع پيگيري‌هاي از سوي استاندار و نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي انجام شده که هنوز به نتيجه نرسيده است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08