شوراي اداري شهرستان بروجن

کد خبر: 191247 تاریخ انتشار: 1402/02/19
نمایش: 359
اخبار
شوراي اداري شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور مديران کل و اعضاي شوراي اداري در شهر سفيددشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، شوراي اداري شهرستان بروجن به رياست فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن و با حضور  مديران کل منابع طبيعي و آبخيزداري، امور مالياتي، اوقاف و امور خيريه، مدير امور اراضي استان و معاون مديرکل شرکت پخش فراورده هاي نفتي در شهر سفيددشت برگزار شد.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن عمده‌ترين مسائل مطرح شده در اين جلسه را آلايندگي صنايع شهرک صنعتي سفيددشت، شروع عمليات اجرايي شبکه فاضلاب شهري، حل مشکل زمين محل دفن پسماند، توسعه فضاي سبز، مسکن ملي، مشکلات املاک وقفي شهر، مجتمع دامي، منابع طبيعي و مسائل زيست محيطي و مالياتي عنوان کرد.
بخشدار مرکزي شهرستان بروجن ضمن تشکر از فرماندار محترم به منظور برگزاري جلسات شوراي اداري شهرستان در شهرهاي تابعه به صورت گردشي گفت: مسائل و مشکلات شهرها به صورت اختصاصي مورد بررسي و پيگيري قرار مي‌گيرد و اميد است بتوانيم با همکاري، همدلي مديران دستگاه‌هاي اجرايي و با تدبير و برنامه ريزي مناسب، گامي در جهت رفع مشکلات برداريم.
زهره صمدي با تأکيد بر توسعه طرح‌هاي مرتبط با فضاي سبز، مبلمان شهري، سيما و منظر شهرها بر اساس معيارهاي ايراني، اسلامي خواستار تسريع در احداث المان در ورودي شهر سفيددشت با توجه به شاخص‌هاي اين شهر شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08