سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن:

مردمي سازي مهم ترين برنامه‌هاي دولت سيزدهم است

کد خبر: 191316 تاریخ انتشار: 1402/02/23
نمایش: 374
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن ارتباط مسئولان با مردم را امري مهم عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران با حضور در کنار مردم توانسته مشکلات فراواني را رفع و زمينه تقويت امور مختلف را فراهم کند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن به ميزباني شهر نقنه گفت: دولت سيزدهم به روند توسعه اين شهرستان توجه جدي و اثرگذار داشته است.

 فتاح کرمي تأکيد کرد: مردمي‌سازي دولت از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت سيزدهم با هدف خدمت‌رساني بهتر به گروه‌هاي مختلف به‌شمار مي‌رود.

وي ارتباط مسئولان با مردم را امري مهم  عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامي ايران با حضور در کنار مردم توانسته مشکلات فراواني را رفع و زمينه تقويت امور مختلف را فراهم کند.

کرمي  يادآور شد: فراهم کردن زمينه‌هاي تسريع در روند توسعه و پيشرفت مناطق مختلف کشور به‌ويژه استان چهارمحال و بختياري و شهرستان در دولت سيزدهم مورد توجه جدي قرار گرفته است.

وي احداث خانه هلال روستايي در روستاهاي برف‌گير سطح شهرستان، حصارکشي، ترميم و تعمير کف‌پوشهاي اماکن ورزشي شهرهاي شهرستان، اجراي طرح‌هاي پدافندي در سطح شهرستان به‌منظور کاهش آسيب‌ها در حوزه‌هاي مختلف، تکميل و تجهيز خوابگاه دانشجويي دانشکده فني و حرفه‌اي دختران بروجن تا پايان تيرماه سال‌جاري، اجراي طرح غربالگري آسيب‌هاي اجتماعي در شهرها و روستاها و توجه ويژه به محله‌هاي کم‌برخوردار با اجراي طرح‌هاي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي، تسريع در انتقال آرامستان قديم و مجتمع فناوران شهر نقنه، تسريع در تکميل و بهره‌برداري از سالن ورزشي باستاني و سرعت‌بخشي به روند آغاز عمليات اجرايي مصلي نماز جمعه شهر نقنه را از مهمترين مصوبات اين جلسه عنوان کرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اُميدآفريني و اُميدافزايي مردم از مهم‌ترين اولويت‌ها و برنامه‌هاي اصلي و اولويت‌دار دولت سيزدهم است که تحقق آن بايد مورد توجه همگان باشد.

محسن حسين‌ميرزايي تأکيد کرد: در اين راستا مسئولان بايد همواره در کنار مردم و گروه‌هاي مختلف قرار گيرند و با رعايت عدالت نسبت به انجام امور اقدام کنند.

وي درادامه با اشاره به انتخابات آتي گفت: انتخابات امسال مهم‌ترين انتخابات جمهوري اسلامي ايران در ۴۴ سال گذشته به‌شمار مي‌رود.

حسين ميرزايي افزود: برگزاري انتخابات در چهارمحال و بختياري همانند دوره‌هاي قبل با سلامت و امنيت خواهد بود.

وي برنامه‌ريزي براي حضور پررنگ مردم پاي صندوق‌هاي رأي را ضروري دانست و افزود: حضور مردم پاي صندوق‌هاي رأي بايد گسترده، پرشور و بانشاط باشد تا منجر به نااُميدي دشمنان جمهوري اسلامي ايران شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري، انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ششمين دوره مجلس خبرگان رهبري به‌صورت همزمان در ۱۱ اسفندماه سال‌جاري برگزار مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شاخص‌هاي مهم و توسعه‌اي شهرستان بروجن اظهار داشت: پيشرفت و تعالي مناطق روستايي و شهري چهارمحال و بختياري و کشور به وحدت، وفاق، همدلي و تعامل نياز دارد.

وي گفت: چهارمحال و بختياري و شهرستان بروجن استعدادها، پتانسيل‌ها و قابليت‌هاي قابل‌توجهي دارد که بايد از اين توانمندي‌ها در راستاي تسريع روند توسعه بهره‌گيري کرد.

حسين‌ميرزايي از تلاش‌هاي بي‌وقفه مجموعه مديران عضو شوراي اداري شهرستان بروجن قدرداني و تأکيد کرد: نگاه عدالت‌محور به امور مختلف با هدف انجام خواسته‌ها و نيازهاي مردم به‌طور خاص در دستور کار مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري و شهرستان بروجن باشد.

وي با اشاره به تهيه، تدوين و تصويب اسناد مرتبط با آسيب‌هاي اجتماعي در چهارمحال و بختياري گفت: اجرايي شدن اين سندها منجر به کاهش آسيب‌هاي اجتماعي مي‌شود.

گفتني است اين جلسه با حضور مديرکل امنيتي و انتظامي استانداري، مديرکل سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري، مديرکل پدافند غيرعامل استانداري، مديرکل دفتر امور فرهنگي و اجتماعي استانداري، مديرکل ورزش و جوانان استان، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان، مديرکل کميته امداد استان، رئيس دانشکده فني و حرفه‌اي استان، معاون مدير کل بهزيستي استان، مسئولين شهرستاني و شهري در سالن اجتماعات گلستان شهداي شهر نقنه برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08