27 ارديبهشت ماه، روز روابط عمومي و ارتباطات گرامي باد.

کد خبر: 191341 تاریخ انتشار: 1402/02/26
نمایش: 343
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي 27 ارديبهشت "روز ملي ارتباطات و روابط عمومي" را به تمامي فعالان اين عرصه و طلايه‌داران اطلاع‌رساني تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام فتاح کرمي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
🔸 بي‌شک دنياي امروز، دنياي ارتباطات است و نقش اصحاب رسانه به عنوان مشعل‌داران توسعه آگاهي که با به‌کارگيري هنر، مهارت، تدبير و دانش خود، فضايي سالم براي اطلاع‌رساني شفاف و ارتباطات اثربخش بين مردم و سازمان‌ها را فراهم مي‌کنند، انکارناپذير بوده و قابل تقدير است.

🔸 روابط عمومي به عنوان قوه محرکه سازمان، با ايفاي نقشي مشورتي، همواره خدمات و وظايف مجموعه را به مردم اطلاع ‌رساني کرده و همزمان آينه افکار و مطالبات شهروندان مي‌باشد تا با شناسايي و انعکاس انتقادات و مشکلات موجود، مطالبه‌گري را در مسير صحيح خدمت قرار دهد.

🔸 روز ارتباطات و روابط عمومي، فرصت ارزشمندي براي قدرداني از زحمات فعالان و تلاشگران اين عرصه و ايجاد يک فضاي همگرايي عمومي در مسير تغيير نگرش‌ها و باورها نسبت به جايگاه و منزلت روابط‌عمومي براي کمک به رشد و پويايي بيش از پيش اين نهاد در سازمان‌ها و جامعه مي‌باشد.

🔸 اينجانب فرارسيدن روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي تلاشگران فرهيخته عرصه آگاهي بخشي، روابط عمومي و رسانه در شهرستان بروجن که در جهت ايفاي رسالت خطير گردش شفاف و صحيح اطلاعات گام بر مي‌دارند، تبريک و تهنيت عرض نموده و توفيقات روز افزون اين عزيزان را از درگاه ايزد متعال مسئلت مي‌نمايم.
فتاح کرمي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08