روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن بعنوان روابط‌عمومي برتر استان معرفي شد

کد خبر: 191444 تاریخ انتشار: 1402/03/05
نمایش: 515
اخبار
مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، در آيين بزرگداشت روابط عمومي‌هاي استان چهارمحال و بختياري و براساس طرح ارزيابي عملکرد روابط عمومي‌ها، بعنوان "روابط عمومي برتر" معرفي شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در آيين نکوداشت روابط عمومي‌هاي استان گفت: بايد تلاش کرد تا فرهنگ تکريم يکديگر و مهرباني در استان نهادينه و از دودستگي و اختلاف به جد پرهيز شود.

محسن حسين ميرزايي اظهار کرد: کليدواژه رشد و توسعه استان وحدت و همدلي است از همين رو رسانه ها و از جمله روابط عمومي ها نقش مهمي در اين رابطه دارند.

وي با تبيين دستاوردهاي دولت در استان، تصريح کرد: در استان اقدامات قابل توجهي در حوزه راه، مسکن، آبرساني و سدسازي انجام شده است که هر يک در جاي خود ارزشمند و عامل رشد و توسعه استان است اما در کنار آن بايد به مقوله فرهنگ نيز توجه ويژه اي شود.

حسين ميرزايي همچنين به ديگر وظايف روابط عمومي ها اشاره کرد و افزود: تبيين وضعيت استان و کشور در گذشته و اکنون اهميت بالايي دارد و اين وضعيت بايد به ويژه براي نسل جوان تشريح شود.
در اين آيين از زينب خديوي بروجني، مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن براساس طرح ارزيابي عملکرد روابط عمومي‌ها، بعنوان "روابط عمومي برتر" تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08