حضور فرماندار در جمع نمازگزاران 22 تيرماه، شهر فرادنبه

کد خبر: 20413 تاریخ انتشار: 1397/04/23
نمایش: 832
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن هدف از حضور در بين مردم را ارائه برنامه ها و اهداف مورد نظرعنوان نمود.
مسعود ملکي گفت : بنده به عنوان خدمتگزار مردم آمده ام به صورت شبانه روز تمام توان خود را در جهت خدمتگزاري به مردم و اهداف آنها به کار گيرم.
ملکي افزود: دولت برنامه هاي خوبي در بحث رفاهيات و خدمت به مردم و اشتغال دارد.
وي مشکلات عمده شهرستان را بحث کمبود آب و خشکسالي عنوان نمود و افزود : اميدواريم با کمک مردم بتوانيم اين مشکلات و دغدغه آن ها را کمتر کنيم.
ملکي اظهار داشت دولت برنامه هاي خوبي در حوزه اشتغال دارد که با آمايش سرزمين و ظرفيت هاي هر منطقه و همچنين با پيگيري مي توان اعتبارات ملي و استاني را جذب نمود و قدم هاي خوبي در اين زمينه برداشت.
وي به فعاليت در بحث زيرساخت ها در جهت رفع مشکلات وايجاد زمينه هاي لازم براي اشتغال اشاره نمود و گفت : با فعاليت در اين زمينه ها ميتوان از توان و ظرفيت جوانان جوياي کار و فعاليت استفاده نمود و قدمي در جهت رفع مشکلات آنها برداشت.
ملکي به فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره نمود و افزود: نگاه ما بايد به داخل کشور باشد و در درون کشور بحث اقتصاد مقاومتي را که سخن رهبر و سياست نظام است را پيگيري کنيم تا نيازي به بيرون از کشور نداشته باشيم .
فرماندار شهرستان بروجن در پايان افزود به مردم قول مي دهيم تا زماني که در اينجا حضور داشته باشيم تمام وقت و توان خود را صرف خدمات و رفع مشکلات مردم خواهيم کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08