حضور فرماندار شهرستان بروجن در بين نمازگزاران شهر نقنه

کد خبر: 30614 تاریخ انتشار: 1397/06/10
نمایش: 798
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: حضور مردم در صحنه ها موجب حل مشکلات خواهد شد.
فرماندار شهرستان بروجن؛ ضمن تقدير و تشکر از امام جمعه و مردم ولايت­مدار نقنه ، خدمت­رساني خالصانه به مردم را هدف خود در مدت زمان مأموريت خويش برشمرد افزود: حضور در بين مردم و هدفمند کردن برنامه­هاي ادارات و ارگان­ها در شهرستان بروجن از جمله برنامه هاي پيش رو مي باشد که در اين راستا از تمامي پتانسيل­ها و ظرفيت­هاي موجود استفاده خواهد شد.
مسعود ملکي افزود: راهکارهاي ائمه جمعه، اعضاي شوراي تأمين شهرستان، نماينده مردم شريف شهرستان در مجلس شوراي اسلامي و مديران استاني با محوريت توسعه براي مردم مورد توجه بوده و عملياتي خواهدشد.
ملکي تصريح کرد: همچنان که حضور مردم در صحنه­ها موجب حل مشکلات جامعه خواهد شد بر ما دولت‌مردان لازم است تا با حمايت و پشتيباني مردم، کمبودها و محدوديت­ها را به فرصت تبديل کنيم تا از مشکلات فرارو خارج گرديم.
وي راهبرد اصلي نظام را در شرايط فعلي «اصلاح امور و کاهش نارضايتي­ها» دانست و تأکيد داشت اقتصاد مقاومتي که در چندسال اخير همواره دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده با پرداختن به ظرفيت­هاي درون­زايي و نيروي انساني بومي محقق مي­گردد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: استعداد کشور، مناطق و حتي شهرستان اعم از فعال­سازي صنعت توريسم و گردشگري، صنعت و کشاورزي را با پرداختن به حوزه اقتصاد مقاومتي و فعال­سازي کميسيون­هاي اشتغال و فراهم‌سازي زيرساخت­ها و جذب سرمايه­گذار مي­توان شکوفا ساخت که قطعاٌ به حل مشکلات معيشتي خواهد انجاميد.
مسعود ملکي همچنين به پروژه­هاي شهرستان نيز اشاره و سرفصل­هاي راه­سازي،  تأمين آب شرب، کشاورزي، صنعت و نهايتاً اشتغال را در اولويت دانست و افزود هرچند عمده طرح­ها و پروژه­ها داراي اعتبار ملي مي­باشند ليکن تلاش مي­شود تا برنامه­ها تعريف و با حضور مسئولان مربوطه پي­گيري شوند.
وي بيان داشت در بحث آب و خشکسالي در محورهاي کشاورزي، شرب و صنعت چندين پروژه مهم در دست اقدام هست که از اولويت هاي پروژه هاي نيمه تمام است.
ملکي گفت: براي رصد دقيق طرح­ها، برنامه­هاي ميداني و بازديد را در دستور کار قرار داده­ايم و با فعال کردن پروژه­هاي غير فعال و در صورت عدم فعايت اين پروژه­ها با جايگزيني اعتبارات براي تکميل ساير پروژه­ها شاهد تحولي بنيادي در حوزه عمران و به تبع آن تحقق اقتصاد مقاومتي خواهيم بود.
فرماندار شهرستان بروجن در پايان عنوان کرد: در عزل و نصب­ها، ملاک پاکدستي و عملکرد مديران خواهد بود و هرگز تغييرات سيستمي بر مبناي گرايشات سياسي نخواهيم داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08