مرغداران شهرستان بروجن خواستار رسيدگي به مطالباتشان شدند.

کد خبر: 31157 تاریخ انتشار: 1397/09/25 08:59:45
نمایش: 546
اخبار
جمعي از مرغداران شهرستان بروجن با تجمع در مقابل فرمانداري خواستار رسيدگي به افزايش قيمت مرغ شدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن ،مرغداران در اين تجمع با اشاره به مشکلات خود از جمله افزايش قيمت نهاده هاي طيور بويژه ذرت و سويا و همچنين کاهش قيمت مرغ ، حمايت دولت از اين قشر با افزايش قيمت مرغ متناسب با رشد نرخ نهاده هاي طيور را خواستار شدند.
مرغداران در اين تجمع از نبود تناسب بين قيمت مرغ و قيمت نهادهاي طيور گله مند بودند و خواستار افزايش قيمت مرغ خريداري شده از انها بودند.
رئيس اتحاديه مرغداران افزود: خروجي هزينه هاي نهاده هاي دامي، افزايش نرخ کشتارگاه، نرخ جوجه، بيمه، تلفات دامي و امثالهم بالغ بر 7800 تومان بوده است که با قيمت مصوب 6350 تومان؛ 1450 تومان ضرر براي مرغداران در پي خواهد داشت.
مرغداران معترض يکي ديگر از مشکلات خود را توزيع نشدن ذرت و سويا از سوي شرکت پشتيباني امور دام به مقدار مورد نياز مرغداران اعلام کردند.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: پس از اعلام قيمت مصوب مرغ زنده و گوشت مرغ به رؤساي سازمان صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور که در اجراي تصميمات سيزدهمين جلسه کارگروه تنظيم بازار وزارت مربوطه ابلاغ شده بود، موضوع مورد اعتراض اتحاديه مرغداران سطح شهرستان بروجن قرار گرفت.
مسعود ملکي يکي از مطالبات مرغداران را استفاده از بسته هاي حمايتي نهاده هاي دامي ذرت و سويا عنوان کرد.
فرماندار شهرستان بروجن در نشست با مرغداران شهرستان، بر لزوم توجه ويژه به رفع مشکلات صنعت مرغداري بروجن تأکيد کرد و بيان داشت مطالبات مرغداران را از طريق دستگاه هاي ذيربط استاني و کشوري پيگير خواهيم شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08