سخنراني فرماندار شهرستان بروجن در نماز جمعه

کد خبر: 31613 تاریخ انتشار: 1397/12/11
نمایش: 697
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن سخنران قبل از نماز جمعه مورخ 10 اسفند ماه بروجن بود.
فرماندار شهرستان بروجن در بين نمازگزاران بر عملياتي سازي راهبردهاي رهبر معظم انقلاب تأکيد نمود و افزود بايد در خصوص نقشه هاي شوم دشمنان که تلاش مي کنند مردم و دولت مردان را مقابل يکديگر قرار دهند روشنگري نمود.
مسعود ملکي به حضور 2 وزير و 6 نماينده وزير، کميسيون هاي آموزش عالي مجلس، آموزش و پرورش، کميته تحقيق جهاد کشاورزي، 22 مديرکل و استاندار در شهرستان اشاره نمود و افزود اينها بيانگر واقعيات رصد و پيگيري مسائل جامعه و مردمي در شهرستان مي باشد.
ملکي به حضور ميداني در روستاها و بخش ها به منظور حل مسائل و مشکلات مردم در کوتاه ترين زمان ممکن اشاره نمود.
وي اجرايي نمودن سياست هاي دولت تدبير و اميد با محوريت درک شرايط فعلي را مهم برشمرد و در ادامه تشکيل کميته اشتغال شهرستان به صورت دو هفته يکبار را مهم دانست.
فرماندار شهرستان بروجن بيان داشت رصد مسائل کارگري جزو اولويت هاي کاري بوده و تلاش کرديم تا مسائل کارگري، کارفرمايي و کارخانجات در کوتاه ترين بازه ي زماني مرتفع گردند تا مسائل توليد و صادرات با مشکل مواجه نگردد.
ملکي افزود کميته تنظيم بازار با جديت تشکيل مي گردد و نظارت و بازرسي لازم بر بازار و مسائل جانبي آن صورت مي پذيرد.
وي اظهار داشت زير ساخت هاي عمراني بيمارستان، انتقال آب بن- بروجن، انتقال آب سبزکوه به سد و تالاب چغاخور، مديريت آب هاي منطقه اي، شرب، شهري و روستايي و محورهاي مواصلاتي چهارگانه همواره دغدغه بوده و در دستور کار قرار دارند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08