جلسه شوراي پيشگيري از وقوع جرم و آسيب هاي اجتماعي شهرستان بروجن

کد خبر: 42045 تاریخ انتشار: 1398/03/07
نمایش: 616
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان بروجن نخستين جلسه شوراي پيشگيري از وقوع جرم و آسيب هاي اجتماعي شهرستان بروجن در سال 98 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، اولين جلسه شوراي پيشگيري از وقوع جرم و آسيب هاي اجتماعي شهرستان بروجن در سال 98 با حضور فرماندار و اعضاي اين شورا در محل فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به آمار جرائم گفت: براي مقابله با افزايش اين آمار، توضيحات، هشدارها و برگزاري کلاسهاي آموزشي در اين حوزه  قطعا موثر خواهد بود و اين کار بايد تداوم داشته باشد و در جامعه ي دانش آموزي و دانشجويي و... اشاعه يابد.

مسعود ملکي با بيان اينکه شرايط کنوني سخت و حساس مي باشد تأکيد کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، آموزش و پرورش، بهزيستي، دانشگاه هاو ... بايد متناسب با اين شرايط، فعال تر و با حساسيت بيشتري در اين حوزه کار کنند.

ملکي اظهار داشت: بايد تمام ظرفيت‌ها و امکانات موجود در شهرستان  را بکار بگيريم و با هماهنگي و برنامه ريزي صحيح، اهداف پيشگيرانه را به بهترين شکل اجرايي کنيم.

وي در پايان افزود: جلسات  شوراي پيشگيري از وقوع جرم و آسيب هاي اجتماعي داراي دستور کار مشخص باشند و گزارشات ملموس تري ارائه شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08