پيام فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت روز جهاني قدس

کد خبر: 42051 تاریخ انتشار: 1398/03/09
نمایش: 597
اخبار
همزمان با فرا رسيدن روز جهاني قدس، فرماندار شهرستان بروجن در پيامي ضمن گراميداشت روز قدس، از عموم مردم شريف شهرستان بروجن براي حضورگسترده دراين راهپيمايي دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، در پيام مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن آمده است:

باسمه تعالي

روز جهاني قدس نماد حمايت و پشتيباني ملت‌هاي آزاده از مظلومان جهان در برابر جبهه استکبار است و مهمترين پيام روز قدس به جهان،‌ولايت‌مداري و ولايت‌پذيري مردم ايران اسلامي مي‌باشد.حضور گسترده مردم در روز جهاني قدس براي تبيين و تبلور وحدت جهان اسلام در مقابل آمريکاي جنايتکار ضروري است. روز جهاني قدس، ميراث گران‌بهاي بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي و نشاني از عمق دور انديشي و هوشمندي امام خميني (ره) است که فرمودند: روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزي است که اسلام را بايد احيا کرد و  شرکت در راهپيمايي روز قدس، تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل(ره)مي باشد.
اينجانب ضمن اعلام همبستگي با ملت مظلوم فلسطين و اظهار انزجار از اقدامات رژيم صهيونيستي ، از آحاد مردم انقلابي، ولايتمدار و هميشه در صحنه ي شهرستان بروجن دعوت مي کنم که با شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن حمايت از مردم مظلوم فلسطين و برائت از رژيم اشغالگر قدس و ايادي استکبار جهاني همگام با ساير مسلمانان جهان ، تبلور ديگري از وحدت امت اسلامي را پديد آورند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08