جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن برگزار شد.

کد خبر: 42073 تاریخ انتشار: 1398/03/13
نمایش: 595
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن نحوه توزيع اقلام يارانه اي در شهرستان بروجن را خوب توصيف کرد و گفت: در بحث توزيع و نظارت بايد جدي تر وارد عمل شويم.
فرماندار شهرستان بروجن در نشست شوراي اداري شهرستان با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل و شهداي قيام خونين 15 خرداد گفت: به گفته انديشمندان هنوز ابعاد شخصيتي حضرت امام (ره) براي بسياري از ملت ها ناشناخته است، چرا که امام معجزه آفريد و باعث عزت همه ي مسلمين ملت هاي آزاده شد.
مسعود ملکي اضافه کرد: اگر ما بدون ذره اي ترس در مقابل دنياي کفر ايستاده ايم اين بصيرت و شجاعت و آگاهي را حضرت امام (ره) با درايتي که داشتند به جامعه ما تزريق کردند، که در بين ملت ها شاهد آن هستيم.
ملکي با اشاره به اينکه مذاکره با آمريکا طبق فرموده مقام معظم رهبري بي معناست گفت: آمريکا به دنبال سو استفاده است و ما حسن نيت خود را نشان داديم، تمام تعهدات خود را اجرا کرديم اما آمريکا قوانين بين المللي را زير پا گذاشت.
وي با اشاره به برگزاري مسابقات دوچرخه سواري کوهستان که در ماه جاري در بروجن برگزار مي شود گفت: هفت کشور خارجي در اين مسابقات حضور خواهند داشت.
فرماندار شهرستان بروجن نحوه توزيع اقلام يارانه اي در شهرستان بروجن  را خوب توصيف کرد و گفت: در بحث توزيع و نظارت بايد جدي تر وارد عمل شويم.
ملکي همچنين با اشاره به اماکن گردشگري و زيارتي شهرستان بروجن، گفت: در ايام سفرهاي تابستاني اعضاي کميته هاي سفر و دستگاه هاي خدمات رسان آمادگي لازم را داشته باشند.
وي در ادامه با اشاره به اينکه سيلاب امسال به زمين هاي کشاورزي، باغي و محصولات خسارت وارد کرد، بيان داشت: جهاد کشاورزي در بحث برآوردهاي خسارت سيلاب و پيگيري اعتبارات،  جدي و جهادي عمل کند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08