کميته تخصصي حقوق کودک

کد خبر: 42088 تاریخ انتشار: 1398/03/22
نمایش: 662
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: پيگيري و مساعدت مديران دستگاه‌ها در پيشبرد اقدامات مرتبط با ارتقاي حقوق کودکان درشهرستان موثر و باعث ايجاد نتايج ارزشمندي در اين حوزه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، با حضور فرماندار شهرستان بروجن، مدير کل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختياري و اعضا، جلسه کميته تخصصي حقوق کودک در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.

 فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به آيين‌نامه کنوانسيون حقوق کودک در جمهوري اسلامي، تحقق و اجراي آن را در گرو هماهنگي بين دستگاهي دانست و از تمام اعضاء حاضر در جلسه خواست با آگاهي درباره وظايفشان در اين حوزه همکاري و جديت لازم را در تحقق حقوق کودک داشته باشند.

مسعود ملکي با اشاره به اهميت حمايت از کودکان و حقوق آنها افزود: امروزه توجه به حقوق کودک و انجام اقداماتي در راستاي حمايت از کودکان ضروري است، به ويژه حساس‌سازي دستگاه‌هاي مسئول و مرتبط با حقوق کودکان لازم به نظر مي‌رسد تا با يک عزم جمعي در راستاي حمايت از اين قشر،  اقدامي موثر صورت گيرد.

ملکي با تاکيد بر لزوم همکاري دستگاه‌هاي اجرايي اظهار داشت: بدون ترديد پيگيري و مساعدت مديران دستگاه‌ها در پيشبرد اقدامات مرتبط با ارتقاي حقوق کودکان درشهرستان  موثر و باعث ايجاد نتايج ارزشمندي در اين حوزه خواهد شد.

در ادامه اعضاي حاضر در جلسه ، نظرات و پشنهادات خود را ارائه کردند و مقرر گرديد ادارات  گزارش اقدامات و عملکرد خود را هر سه ماه به فرمانداري ارسال کنند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08