به مناسبت چهلمين سالگرد اقامه نماز جمعه

کد خبر: 42261 تاریخ انتشار: 1398/05/04
نمایش: 638
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان بروجن همايش ستادهاي نمازجمعه استان چهار محال و بختياري در فرهنگسراي بروجن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همايش ستادهاي نمازجمعه استان چهار محال و بختياري با حضور فرماندار بروجن و مسئولان شهرستاني در فرهنگسراي بروجن برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض خير مقدم با بيان اينکه نماز جمعه مي تواند در وحدت آفريني برابر با توطئه هاي دشمن نقش محوري داشته باشد تأکيد کرد: نماز جمعه به عنوان يک روش براي مقابله با توطئه هاي دشمن مي تواند در راستاي وحدت آفريني جامعه گام بردارد.
حجت الاسلام هراتي مطلق با اشاره به ظرفيت هاي نماز جمعه بيان کرد: مي توان با توجه به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي از ظرفيت هاي نماز جمعه در ترويج اخلاق و معنويت در جامعه استفاده کرد.
آيت الله غلامعلي نعيم آبادي در جمع ائمه جمعه چهار محال و بختياري با تأکيد بر نشاط ملت بيان کرد: رستگاري در کار با نشاط و ياد خداست، اگر ملتي عبادت و کار با نشاط نداشته  باشد مرده است، عبادت و کار بايد با نشاط باشد.
رييس بنياد خمس، با اشاره به جايگاه ائمه جمعه ادامه داد: اگر نماز مهم است، جايگاه امام جمعه هم مهم مي باشد چراکه مدير و عهده دار نماز جمعه است.
در اين مراسم از خانواده ي شهداي ستاد نماز جمعه و فعالين ستاد هاي نماز جمعه استان و ائمه جمعه موقت و اسبق بروجن تجليل شد.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08