اختتاميه نهمين جشنواره کتابخواني رضوي

کد خبر: 42374 تاریخ انتشار: 1398/05/25
نمایش: 605
اخبار
برگزيدگان نهمين جشنواره کتابخواني رضوي شهرستان بروجن روز پنج شنبه در آييني با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان معرفي و تجليل شدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، آيين اختتاميه نهمين جشنواره کتابخواني رضوي روز پنج شنبه با حضور فرماندار، مدير کل کتابخانه هاي عمومي استان و جمعي از مسئولان شهرستاني و استاني در محل فرهنگسراي بروجن برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن در اين آيين از تعامل و همکاري تمامي تلاشگران در برگزاري شايسته اين جشنواره قدرداني کرد و افزود: بي‌شک استقبال و حضور مردم شهرستان ناشي از عشق و ارادت آنها به ائمه اطهار (ع) به ويژه حضرت امام رضا(ع) و نتيجه همدلي و همکاري تمام دست‌اندرکاران اين جشنواره بوده است.
مسعود ملکي تصريح کرد: جشنواره هاي مروج کتابخواني، فرصتي ارزشمند براي پيوند عموم مردم با «يار مهربان» است و زماني که با آموزه هاي اصيل مذهبي آميخته شوند، شکوه صدچندان مي يابند.
گفتني است اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوي، گسترش فرهنگ کتاب‌خواني، مطالعه کتاب‌هاي مرتبط با سيره پاک ائمه معصومين(ع) و شناسايي و معرفي کتاب‌هاي فاخرو مرتبط با سيره و فرهنگ اهل بيت(ع) از طريق توليد و انتشار گسترده اين آثار از جمله اهداف برگزاري جشنواره کتاب‌خواني رضوي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08