تجديد ميثاق با شهدا به مناسبت هفته دولت

کد خبر: 42471 تاریخ انتشار: 1398/06/07
نمایش: 616
اخبار
فرماندار بروجن اظهار داشت: آرامش و آسايش امروز جامعه مديون رشادت و شجاعت شهيداني است که براي دفاع از خاک و مردم اين سرزمين و براي سربلندي انقلاب اسلامي در برابر دشمنان ايستادند و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همزمان با پنجمين روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهار محال و بختياري، فرماندار، نماينده مردم شهرستان بروجن، جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در مجلس شوراي اسلامي قبور مطهر شهداي بروجن گلباران شد.
در اين آيين شرکت کنندگان با غبارروبي و گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه بار ديگر با آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و شهيدان گلگون کفن تجديد پيمان کردند.

مسئولان همچنين با حضور در منزل شهيد علي اکبر جمالي ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد با خانواده شهيد ديدار و از آنان دلجويي نمودند.
فرماندار شهرستان بروجن در اين ديدار با تبريک هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: اين هفته فرصت خوبي براي ديدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگي بر گردن مردم و مسئولين دارند.

مسعود ملکي افزود: آرامش و آسايش امروز جامعه مديون رشادت و شجاعت شهيداني است که براي دفاع از خاک و مردم اين سرزمين و براي سربلندي انقلاب اسلامي در برابر دشمنان ايستادند و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08