شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن

کد خبر: 42491 تاریخ انتشار: 1398/06/10
نمایش: 697
اخبار
جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور کليه اعضا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، شوراي آموزش و پرورش شهرستان به رياست فرماندار و با حضور کليه اعضاي شوراي آموزش و پرورش در سالن جلسات فرمانداري تشکيل شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض تسليت  به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري ابا عبدالله الحسين (ع) گفت: اغلب خانواده ها با مسئله آموزش در مدارس درگير هستند و با نزديک شدن به آغاز سال تحصيلي دغدغه خانواده ها در اين زمينه افزايش مي يابد و بايد تمهيدات لازم براي ارائه خدمات و فضاي مناسب آموزشي صورت گيرد.
مسعود ملکي بيان داشت: 220 آموزشگاه در سطح شهرها و روستاهاي شهرستان بروجن به منظور استقبال از ماه مهر و آغاز سال تحصيلي جديد آماده و تجهيز مي شود 

 ملکي با بيان اينکه رسالت آموزش وپرورش رسالت مهم و خطيري است و نقش معلمان نقش مهم و اثرگذاري در تربيت و آموزش است گفت: در کنار آموزش وپرورش شهرستان خواهيم بود و تا جايي که امکانات اجازه دهد به اين نهاد مهم کمک خواهيم کرد.
ملکي افزود: بايد سياست گذاري هاي لازم انجام شود تا تمام ادارات با آموزش و پرورش در تعامل باشند و در پرداختن به معضلات اجتماعي از ادارات ذي ربط (ائمه جمعه، تبليغات اسلامي و...) استفاده نماييد.
فرماندار بروجن  با اشاره به اهميت سند تحول بنيادين گفت: سند تحول بنيادين به مثابه نقشه راهي است که بيانگر تغييرات و تحولات در سيستم آموزش و پرورش است و بايد براي مديران  به خوبي تشريح شود و در مناطق و مدارس اجرايي شود.
ملکي با  اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد و رفت و آمد دانش آموزان خواستار نصب سرعت گيرها در نقاط پرتردد و خط کشي هاي عابر پياده در جلوي مدارس شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08