نشست مشترک ائمه جمعه و جماعات با رؤساي هيأت هاي اجرايي، نظارت و دستگاه هاي امنيتي

کد خبر: 73426 تاریخ انتشار: 1398/11/20
نمایش: 631
اخبار
نشست مشترک ائمه جمعه و جماعات با رؤساي هيأت هاي اجرايي، نظارت و دستگاه هاي امنيتي در دفتر امام جمعه بروجن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نشست مشترک ائمه جمعه و جماعات با رؤساي هيأت هاي اجرايي، نظارت و دستگاه هاي امنيتي در دفتر امام جمعه بروجن برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به جايگاه ارزشمند نماز جمعه در ارتقاي آگاهي و بينش سياسي و اجتماعي مردم خواستار همراهي و مساعدت ائمه محترم جمعه و جماعات در انتخاب فرد اصلح و برگزاري انتخاباتي پر شور شد.
مسعود ملکي با اشاره به استفاده از دستگاه هاي احراز هويت در برگزاري اين دوره از انتخابات گفت: دستگاه هاي احراز هويت به صورت کاملا آنلاين اطلاعات هويتي و شناسنامه اي افراد را از مراجع ذي ربط استعلام و به قانونمندتر برگزار شدن انتخابات و جلوگيري از تخلفات کمک خواهد کرد.
ملکي از پيش بيني تمهيدات لازم به منظور برگزاري انتخابات قانونمند و پر شور در حوزه انتخابيه شهرستان بروجن خبر داد.
وي افزود: در مجموع 70 شعبه شهري و 27 شعبه روستايي در سطح شهرستان بروجن به منظور برگزاري انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و اولين ميان دوره اي پنجمين دوره خبرگان رهبري در نظر گرفته شده است.
فرماندار بروجن همچنين با بيان اينکه 2500 نفرعوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي، امنيتي و پشتيباني در برگزاري انتخابات مشارکت دارند، اجراي قانون و رعايت اصل بي طرفي را  فصل الخطاب مجريان برگزاري انتخابات عنوان کرد.
در پايان نشست ائمه جمعه خواستار جلوگيري از تخلفات انتخاباتي، تبليغات زود هنگام و... شدند و بر برگزاري انتخاباتي قانونمند با مشارکت مجريان بي طرف تأکيد کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08