ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان بروجن

کد خبر: 83452 تاریخ انتشار: 1398/11/25
نمایش: 667
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: دستگاه هاي خدماتي بايد نسبت به انجام وظايف مرتبط اقدام و در جهت خدمت هرچه مطلوب تر به ميهمانان و گردشگران نوروزي همکاري هاي لازم را انجام دهند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان به رياست فرماندار و با حضور ساير اعضا برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تأکيد بر اهميت همکاري و همدلي دستگاه هاي ذيربط در راستاي خدمت به مسافران گفت: دستگاه هاي خدماتي بايد نسبت به انجام وظايف مرتبط اقدام و در جهت خدمت هرچه مطلوب تر به ميهمانان و گردشگران  نوروزي همکاري هاي لازم را انجام دهند.
مسعود ملکي افزود: در راستاي خدمات رساني و رفاه گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاه‌هاي مستقر در شهرستان استفاده مي شود تا به بهترين نحو ممکن ظرفيت هاي شهرستان به گردشگران و مسافران معرفي شود.
ملکي به ضرورت هماهنگي بين همه دستگاه هاي مرتبط تأکيد و بيان داشت: نقاط ضعف و قوت ستاد خدمات سفر در سال هاي گذشته مورد دقت و بررسي قرار گيرد.
وي با توجه به اسکان مسافران نوروزي در مدارس گفت: آموزش و پرورش نسبت به تجهيز و افزايش مدارس براي اسکان مسافران اقدامات لازم را به عمل آورد.
فرماندار بروجن همچنين خواستار همکاري و تعامل همه دستگاه هاي عضو ستاد اجرايي خدمات و کميته مديريت بحران شهرستان به خصوص آمادگي هلال احمر، پليس راه، اورژانس، راهداري و حمل و نقل جاده اي، بانک هاو... به منظور ارائه خدمات بهتر و جلوگيري از ايجاد حوادث احتمالي شد.
در ادامه اين نشست مسئولان کميته هاي ستاد خدمات سفر برنامه هاي خود را براي استقبال از مسافران و گردشگران نوروزي تشريح نمودند.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08