جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 83522 تاریخ انتشار: 1398/12/04
نمایش: 928
اخبار
جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان بروجن با محوريت مقابله با کرونا ويروس و ورود سامانه بارشي جديد به استان به رياست فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان بروجن و کارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، بانوان و خانواده با محوريت مقابله با کرونا ويروس و ورود سامانه بارشي جديد به استان به رياست فرماندار و با حضور ساير اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداري تشکيل شد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: با هدف پيشگيري و مقابله با کرونا ويروس کليه اماکن ورزشي بخش خصوصي و دولتي ( استخرها، سالن ها و باشگاه هاي ورزشي) مهدهاي کودک، مدارس و دانشگاه ها، کلاس ها و آموزشگاه هاي فرهنگي و هنري و ... تعطيل مي باشند.
مسعود ملکي همچنين خواستار کاهش جلسات اداري، تجمعات و مراسم هاي عمومي شد.
وي ‌کليه بانک ها و مؤسات مالي و اعتباري را نسبت به ضد عفوني کردن مداوم باجه هاي بانکي و دستگاه هاي خود پرداز مکلف کرد.
ملکي اظهار داشت: فرهنگ سازي و اطلاع رساني از طريق رسانه هاي عمومي و فضاي مجازي يکي از مؤثر ترين روش‌هاي پيشگيري از ابتلا به اين ويروس است.
وي گفت: بخشداران و اعضاي شوراهاي اسلامي با همکاري شبکه بهداشت و درمان جلسات لازم را برگزار و آموزش هاي لازم به دهياران و شوراها براي اطلاع رساني و آگاه سازي مردم روستاها صورت گيرد.
فرماندار بروجن همچنين با توجه به ورود سامانه بارشي جديد به استان اظهار داشت: کليه دستگاه هاي عضو ستاد مديريت بحران به حالت آماده باش بوده و از تمام ظرفيت ها استفاده شود و تمهيدات لازم صورت گيرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08