پنجمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 93641 تاریخ انتشار: 1399/01/13
نمایش: 863
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: نظارت و کنترل بر تعطيلي و بسته بودن مراکز و اماکن گردشگري، پارک ها و بوستان هاي شهرستان در روز طبيعت با قوت بيشتري انجام مي‌شود.
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، پنجمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال جاري به رياست فرماندار و با حضور مدير کل مديريت بحران استان، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان و ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن در پنجمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا در سال جاري با بيان اينکه در راستاي اجراي طرح فاصله گذاري اجتماعي هرگونه تجمع و حضور در مراکز تفريحي، اقامتي، پارک ها، فضاهاي سبز، بوستان ها، حاشيه رودخانه ها و ... ممنوع است افزود:  نظارت و کنترل بر تعطيلي و بسته بودن مراکز و اماکن گردشگري، پارک ها و بوستان هاي شهرستان در روز طبيعت با قوت بيشتري انجام مي شود.
مسعود ملکي اظهار داشت: با استقرار يگان هايي از نيروي انتظامي، سپاه، بهداشت و درمان و جمعيت هلال احمر در 9 نقطه ورودي و خروجي شهرستان بر امر کنترل ورود و خروج خودروها نظارت مي شود.
ملکي با اشاره به اينکه شهرستان بروجن به لحاظ استقرار در کريدور شمال به جنوب کشور، به ناچار روزانه پذيراي بيش از 40 هزار دستگاه خودروي سبک و سنگين مي باشد گفت: در راستاي  تأمين امکانات و تجهيزات در مبادي ورودي و خروجي شهرستان نيازمند حمايت دستگاه هاي استاني هستيم.
وي با تشکر از تلاش‌هاي کليه دست‌ اندرکاران مربوطه در راستاي مقابله با ويروس کرونا خاطرنشان کرد ضروري است از تمام توان و ظرفيت‌هاي موجود براي مقابله با اين ويروس استفاده و هماهنگي هاي لازم انجام شود و قطع زنجيره انتقال و پيشگيري از اين بيماري ويروسي همچنان نيازمند همکاري و مشارکت همه دستگاه ها و آحاد جامعه مي باشد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08