به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام علي (ع) و روز پدر

کد خبر: 155478 تاریخ انتشار: 1399/12/06
نمایش: 771
اخبار
به مناسبت سيزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت امام علي (ع) مراسم بزرگداشت روز پدر و تجليل از کارکنان مرد دانشگاه آزاد واحد بروجن با حضور فرماندار و جمعي از کارکنان و اساتيد اين دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، به مناسبت سيزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت امام علي (ع) مراسم بزرگداشت روز پدر و تجليل از کارکنان مرد دانشگاه آزاد واحد بروجن با حضور فرماندار و جمعي از کارکنان و اساتيد اين دانشگاه با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در محل اين دانشگاه برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن در اين مراسم ضمن تبريک روز پدر و ولادت امام علي (ع) به مسلمانان و شيعيان جهان اظهار کرد: خصايل و شخصيت حضرت علي (ع) درياي بيکراني است که قابل توصيف نبوده و نمي توان به عمق آن دست يافت.
مسعود ملکي گفت: اميرالمومنين (ع) براي حفظ اسلام رنج ها، سختي ها و جنگ هاي بسياري را متحمل شدند و ايشان پرچمدار و نماد ابعاد اجتماعي، سياسي، فرهنگي، ديني و معنوي اسلام مي باشد.
ملکي با مهم و پر اهميت شمردن جايگاه پدر، افزود: جايگاه پدر در خانواده و جامعه نقشي بي بديل و بدون جايگزين بوده و قرار گرفتن هرکس در اين جايگاه، بار سنگيني را بر دوش او قرار خواهد داد.
در پايان اين مراسم به مناسبت روز پدر از فرماندار شهرستان بروجن و همچنين تعدادي از اساتيد و کارکنان با سابقه دانشگاه با اهداي لوح ياد بود قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08