۱۱ مجتمع گلخانه‌اي و دامپروري در شهرستان بروجن راه‌اندازي مي‌شود

کد خبر: 178834 تاریخ انتشار: 1401/05/24
نمایش: 467
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با اشاره به اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي در اين شهرستان گفت: ۱۱ مجتمع گلخانه‌اي و دامپروري با ۴۷۰ هکتار در اين شهرستان راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در نشست بررسي مسائل و مشکلات حوزه کشاورزي، منابع‌طبيعي و آبخيزداري شهرستان بروجن با اشاره به اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي در اين شهرستان گفت: ۱۱ مجتمع گلخانه‌اي و دامپروري با ۴۷۰ هکتار در اين شهرستان راه‌اندازي مي‌شود.
فتاح کرمي اظهار کرد: اين واحدهاي گلخانه‌اي و دامداري تاکنون ۱۰ تا ۷۰ درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
کرمي افزود: براي راه‌اندازي مجتمع گلخانه‌اي و دامداري تاکنون ۱۰۰ ميليارد ريال هزينه و سرمايه‌گذاري شود.
وي يادآور شد: با توجه به اقليم شهرستان بروجن و لزوم توسعه کشت‌هاي گلخانه‌اي براي رفع موانع موجود ستاد تسهيل احداث گلخانه تشکيل شده است.
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي کشاورزي چهارمحال و بختياري نيز گفت: پنج مجتمع دامداري با ۳۰۰ هکتار وسعت در گندمان، سفيددشت و فرادنبه، سولقان، نقنه، گندمان و دستگرد چغاخور شناسايي و هم‌اکنون سرمايه‌گذاري براي راه‌اندازي مجتمع گلخانه‌اي گندمان با ۲۷ هکتار وسعت آغاز شده است.
دلشاد جهانبخشي با اشاره به آماده بودن مجتمع گلخانه‌اي نقنه براي واگذاري اظهار داشت: مجتمع گلخانه‌اي بلداجي با ۱۸ هکتار وسعت و ۹۵ درصد پيشرفت فيزيکي پس از بهره‌برداري براي ۲۳۰ نفر اشتغال‌زايي شود.
جهانبخشي تصريح کرد: مجتمع ۵۴ هکتاري نقنه آماده واگذاري به سرمايه‌گذاران است و روند سرمايه‌گذاري در راه‌اندازي شهرک‌هاي کشاورزي سريع‌تر مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08