جشن روز پرستار در بروجن برگزار شد

کد خبر: 179738 تاریخ انتشار: 1401/09/08
نمایش: 441
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: پرستاران حاميان سلامت جامعه‌اند و زحمات پرستاران بر کسي پوشيده نيست و بر ما واجب است که اين همت والا را ارج نهيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جشن روز پرستار در فرهنگسراي بروجن علت نامگذاري روز ميلاد با سعادت حضرت زينب سلام الله عليها به روز پرستار را تجليل از مقام شامخ و شخصيت والاي حضرت زينب(س)، که با برگزاري اين مراسم يادي از اين بانوي بزرگ مي‌شود و تقويت روحيه زينب گونه در ميان پرستاران و تقدير و تشکر از زحمات و نقش پرارزش پرستار در جامعه عنوان کرد.
فتاح کرمي گفت: پرستاري علم و هنر در هم تنيده اي است که برآيند آن مراقبت ايمن و با کيفيت از بيمار مي باشد و امروز به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) بانوي بزرگ اسلام، پرستار تمام نيکي ها دور هم جمع شده ايم تا بعد از سه سال مبارزه همه جانبه با بيماري کرونا جشن باشکوهي را برگزار نماييم که به فضل الهي تمامي اين مشکلات و بحران ها پشت سر گذاشته شده است.
کرمي افزود: يک پرستار با دلسوزي و مهرباني، صبر و فدا کردن زندگي خود، کار مضاعف و بروز ندادن خستگي و تحمل شرايط سخت، خدمت رساني به بيماران را به نحو احسن انجام مي‌دهد و در بحراني که پشت سر گذاشتيم اين گوهران ارزشمند خوش درخشيدند و جلوه خاصي از خود به نمايش گذاشتند. من به نوبه خود کمال قدرداني و توجه را نسبت به جامعه پرستاري ابراز و از تمامي خدمات و زحمات صادقانه شما عزيزان تقدير و تشکر مي‌نمايم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08