فرماندار:

۶۵ ميليارد ريال براي تکميل طرح‌هاي ورزش و جوانان شهرستان بروجن پيش‌بيني شد

کد خبر: 201988 تاریخ انتشار: 1402/05/22
نمایش: 579
اخبار
فرماندار بروجن با اشاره به مشکلات زيرساختي در حوزه ورزش و جوانان اين شهرستان گفت: امسال افزون بر ۶۵ ميليارد ريال از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي شهرستان براي تکميل اين طرح‌ها پيش‌بيني شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري‌، سرپرست فرمانداري بروجن در حاشيه بازديد مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري و تعدادي مسئولان از پروژه‌هاي ورزشي شهرهاي شهرستان بروجن
 با اشاره به مشکلات زيرساختي در حوزه ورزش و جوانان اين شهرستان گفت: امسال افزون بر ۶۵ ميليارد ريال از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي شهرستان براي تکميل اين طرح‌ها پيش‌بيني شد.

 فتاح کرمي تأکيد کرد: اين اعتبارات براي تکميل و بهره‌برداري از ۱۰ طرح نيمه‌تمام حوزه ورزش و جوانان شهرهاي اين شهرستان اختصاص داده شده است.

وي با اشاره به کم‌توجهي به حوزه ورزش و جوانان اين شهرستان در سال‌هاي قبل افزود: به‌همين منظور ضروري است اداره کل ورزش و جوانان براي جذب اعتبارات ملي با هدف تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي ورزشي شهرهاي اين شهرستان اقدام کند.

کرمي تصريح کرد: شهرستان بروجن ظرفيت‌هاي ارزشمندي در حوزه ورزش دارد که براي ارتقاي کمي و کيفي آن با هدف توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي به همکاري تمامي دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در سطح استاني و شهرستاني نياز است.

وي يادآور شد: صنايع چهارمحال و بختياري بايد براي ارتقاي زيرساخت‌هاي ورزشي و حمايت مالي از تيم‌هاي ورزشي مختلف مشارکت داشته باشند.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري نيز گفت: تلاش مي‌شود با کمک فرماندار بروجن نسبت به تخصيص اعتبارات و تلاش براي تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام اين شهرستان اقدام شود.

موعود بنيادي‌فر تأکيد کرد: وضعيت اماکن ورزشي شهرهاي بروجن، فرادنبه، گندمان، بلداجي، سفيددشت و نقنه از توابع شهرستان بروجن بررسي و براي رفع کاستي‌هاي موجود تصميم‌گيري شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08