بهره برداري و کلنگ زني 34 طرح عمراني در شهرستان بروجن

کد خبر: 30613 تاریخ انتشار: 1397/06/10 12:59:44
نمایش: 732
اخبار
همزمان با هفتمين روز از هفته دولت و با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، بهره برداري و کلنگ زني 34 طرح عمراني در شهرستان بروجن آغاز شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در آيين افتتاحيه طرح هاي عمراني هفته دولت شهرستان بروجن گفت: دولت تمام تلاش خود را براي خدمت رساني به مردم به کار گرفته بنحوي که در پنج سال اخير بيش از 2 هزار طرح در استان سرمايه گذاري کرده است.
اقبال عباسي از سرمايه گذاري 3 هزار و 200 ميليارد توماني بخش خصوصي در 317 طرح اقتصادي اين استان خبر داد و گفت: اميد مي رود بتوان با ايجاد زيرساخت هاي لازم سرمايه گذاران بيشتري به استان ورود پيدا کنند.
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين آئين با قدرداني از خدمات دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت: تاکنون خدمات خوبي به مردم نجيب و هميشه در صحنه استان ارائه شده هرچند مردم شايسته خدمات بيشتري هستند.
خديجه ربيعي قول مساعد داد تا با همراهي دولت در اختصاص اعتبارات بيشتر به شهرستان بروجن و تکميل طرح هاي اين شهرستان اقدام کند.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: اين طرح ها شامل آبياري تحت فشار باراني، پرورش مرغ گوشتي، احداث و تکميل جاده ، آموزشگاه ، تأمين برق و مرکز جامع سلامت، ساختمان آتش نشاني، گلخانه و سردخانه، بوستان مادر و ...  با 272 ميليارد و 14  ميليون ريال اعتبار ملي، استاني، تسهيلات بانکي و آورده بخش خصوصي است.
مسعود ملکي افزود: افتتاح اين تعداد طرح، زمينه اشتغال مستقيم 71 نفر را فراهم کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08