برگزاري جلسه پدافند غير عامل در شهرستان بروجن

کد خبر: 30633 تاریخ انتشار: 1397/06/13
نمایش: 707
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: مهمترين وظيفه رابطين پدافند غير عامل را رصد، پايش و شناسايي انواع تهديدات دانست.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ؛ فرماندار شهرستان بروجن در جلسه پدافند غير عامل شهرستان مهمترين وظيفه رابطين پدافند غيرعامل را رصد ، پايش و شناسايي انواع تهديدات با تشکيل کارگروه هاي تخصصي و گروه هاي ارزيابي در سطح شهرستان در عرصه پدافند غيرعامل برشمرد.
مسعود ملکي گفت: در راستاي اجراي برنامه هاي پدافند غيرعامل بايد از همه ي پتانسيل ها و ظرفيتهاي موجود درسطح شهرستان بهره گرفت و ضمن توجه جدي به تهديدات و راهکارهاي عملي براي مقابله با آنها را طرحي وبرنامه ريزي و اجرا نمود.
ملکي افزود : اقدامات و پيگيري هاي لازم به منظور تحقق اهداف و رسالت هاي پدافند غير عامل و عملياتي نمودن برنامه هاي مورد نظر با قوت و قدرت دنبال شده تا در راستاي تحقق منويات و انتظارات مقام معظم رهبري و دولت تدبير و اميد در حوزه حساس دفاعي و راهبردي پدافند غير عامل گام هاي موثري برداشته شود.
رئيس شوراي پدافند غيرعامل شهرستان بروجن يکي از آسيب پذيري هاي مهم را حوزه زيستي دانست و مشارکت همه دستگاه ها را به منظور رصد و مقابله با تهديدات زيستي و بيوتروريستي به ويژه تأمين سلامت آب سالم آشاميدني مردم و حفظ منابع و زير ساخت هاي موجود در اين حوزه را خواستار شد.
فرماندار شهرستان بروجن برنامه ريزي جهت بازديد هاي مستمر از زير ساخت ها و مراکز حساس، مهم ، ضروري و خدمات رسان شهرستان و ارائه هشدارها و تذکرات لازم را مورد تاکيد قرار داد.
مسعود ملکي از رابطين خواست پيگيري و هماهنگي لازم به منظور انجام فعاليت ها، ارائه طرح ها، برنامه ها و ايده هاي نو و خلاق در حوزه هاي مختلف پدافند غير عامل در سطح شهرستان را انجام دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08