حضور ميداني مديران کل در شهرستان بروجن

کد خبر: 31336 تاریخ انتشار: 1397/10/24
نمایش: 838
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: حضور ميداني مسئولان در بين مردم باعث اعتماد و کم شدن فاصله بين مردم و مسئولان مي شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري؛ فرماندار شهرستان بروجن گفت: امروز با حضور ميداني در شهرهاي فرادنبه و نقنه و به فراخور مسائل و مشکلات موجود در شهرها از مديران کل دعوت شد تا با حضور در بين مردم مسائل و مشکلات را بررسي نمايند.
مسعود ملکي در اين جلسه با توجه به خواسته هاي مردم بر بحث عمران شهري و تقويت شهرداري ها تأکيد نمود.
ملکي افزود در بحث آب شرب و کشاورزي مسائل و مشکلاتي وجود دارد که هماهنگي و همکاري جهادکشاورزي استان و آب و فاضلاب را در جهت رفع اين مشکل مي طلبد.
وي عنوان داشت در حوزه راه و شهرسازي پروژه هايي مانند فرهنگسرا و همچنين تفکيک اراضي در حوزه مسکن و آثار تاريخي همانند حمام هاي قديمي مسائل و مشکلات پيگيري و صورتجلسه شدند.
فرماندار شهرستان بروجن حضور ميداني مسئولان در بين مردم را در راستاي ايجاد اعتماد و کم کردن فاصله مؤثر دانست و افزود اين نشست ها در همه ي شهرهاي شهرستان برگزار خواهد شد.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه اين نشست به اهميت تکميل محور چهار خطه شهرکرد فرادنبه به سمت بروجن اشاره نمود.
خديجه ربيعي در خصوص تکميل استخر شناي فرادنبه افزود: با پيگيري هاي صورت گرفته مبلغ 3 ميليارد اعتبار از وزارت نفت اخذ شده است که به زودي مناقصه ي اين پروژه انجام خواهد شد.
ربيعي به دو طرح مهم غزل گريش و پارک آزادگان فرادنبه در حوزه گردشگري و ميراث فرهنگي اشاره نمود.
وي پيگيري تخصيص اعتبار براي اورژانس 115 و محوطه سازي مرکز جامع سلامت را در دستور کار قرار داد.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي از مردم و مسئولان خواست که با توجه به پيشرفت هاي حوزه ي کشاورزي، کمبود آب و نياز به ايجاد اشتغال، پيگير احداث گلخانه در راستاي رسيدن به اهداف اقتصاد مقاومتي باشند.
وي در ادامه از مسئولان جهاد کشاورزي و شرکت گاز خواست تا گاز کشي مزارع حاشيه جاده شهرکرد بروجن را پيگيري نمايند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08