ضرورت تقويت چرخه توليد/ شناسايي و رفع مشکلات واحدهاي توليدي _ صنعتي

کد خبر: 154072 تاریخ انتشار: 1399/04/16
نمایش: 1432
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به شرايط حساس کنوني کشور و ضرورت تقويت چرخه توليد بر شناسايي و رفع مشكلات واحدهاي توليدي صنعتي تأكيد كرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور فرماندار، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان ورئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان از واحد هاي توليدي و صنعتي کاشي ارس، نهان گل و نساجي نگين بازديد شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به شرايط حساس کنوني کشور و ضرورت تقويت چرخه توليد بر شناسايي و رفع مشكلات واحدهاي توليدي تأكيد كرد و اظهار داشت: كارگران و كارفرمايان نقش كليدي در توسعه و پيشرفت كشور دارند و  پشتوانه حقيقي استقلال اقتصادي كشور درگرو فعاليت هاي مسئولانه كارگران و تعامل مثبت و سازنده با مديران واحدهاي توليدي است.
مسعود ملکي با بيان اينکه در حال حاضر 6 هزار و 869 نيروي جوان در شهرک هاي صنعتي بروجن، سفيد دشت، گندمان، بلداجي و فرادنبه مشغول به توليد و فعاليت هستند گفت: از طريق کميته کارگري، ستاد تسهيل و رفع موانع توليد، شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي و... دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پيگيري مي کنيم.
 ملکي افزود: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان "جهش توليد " نامگذاري شده است از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه ها در بخش صنعت فروگذار نخواهيم بود و  بايد از همه ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود دولتي و مردمي در راستاي حمايت از سرمايه گذاران و کارآفرينان بهره گرفته شود.
وي تأمين مواد اوليه،کمبود نقدينگي و تأمين ارز، تخصيص تسهيلات سرمايه در گردش، پرداخت تسهيلات سرمايه ثابت، بازاريابي و تلاش براي فروش توليدات را از مهم ترين مشکلات صنايع شهرستان بروجن عنوان کرد.
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان نيز در حاشيه بازديد از واحد هاي توليدي، صنعتي بروجن از پرداخت 37 ميليارد تومان تسهيلات مشاغل پايدار روستايي و عشايري در شهرستان بروجن با اشتغالزايي 713 نفر در سال جاري خبر داد.
سيد حفيظ الله فاضلي يکي از اصلي ترين سياست هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي را صيانت از نيروي کار انساني عنوان کرد و افزود: يکي از مهم ترين مسائل، توجه به معيشت کارگران است و در اين راستا تنظيم روابط کار را دنبال خواهيم کرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08