دومين دوره ده گردشي/ احداث مجتمع هاي گلخانه اي در اولويت برنامه ها

کد خبر: 154124 تاریخ انتشار: 1399/04/26
نمایش: 1161
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به خشکسالي هاي اخير و با توجه به ظرفيت روستاها تأکيد کرد: احداث مجتمع هاي گلخانه اي، اصلاح الگوي کشت و افزايش بهره وري آب بايد در اولويت برنامه ها قرار گيرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، دومين دوره ده گردشي به منظور شناسايي مسائل و مشکلات روستاها و ارائه راهکارهاي مؤثر براي رفع آنها با حضور فرماندار شهرستان بروجن، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان شهرستان در روستاهاي آق بلاغ، کلبي بک، گلوگرد و آورگان از توابع بخش بلداجي برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: توجه به دغدغه و مطالبات مردم در مناطق روستايي اين شهرستان از اولويت هاي مديران ادارات و دستگاه هاي خدمات رسان بوده که در اين راستا بايد مشکلات موجود احصا و براي رفع آن ها عزم جدي داشته باشند.
مسعود ملکي با اشاره به خشکسالي هاي اخير و با توجه به ظرفيت هاي اين روستاها تأکيد کرد: احداث مجتمع هاي گلخانه اي، اصلاح الگوي کشت و افزايش بهره وري آب بايد در اولويت برنامه ها قرار گيرد.
وي عمده مطالبات مطرح شده در اين نشست ها را در خصوص آب شرب روستايي، آب کشاورزي، مشکلات عشاير، بهسازي طرح هاي هادي و معابر روستاها، مسکن روستايي و اشتغال عنوان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08