170 درصد از تسهيلات اشتغال شهرستان بروجن جذب شد

کد خبر: 154173 تاریخ انتشار: 1399/05/07
نمایش: 1373
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: از ابتداي اجراي طرح اشتغال پايدار روستايي و عشايري تا کنون 170 درصد از سهميه تسهيلات اشتغالزايي اين شهرستان جذب شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي در نشست توسعه اقتصادي و اشتغال‌زايي روستايي شهرستان بروجن اظهار کرد: سهميه اين شهرستان در طرح اشتغال پايدار روستايي و عشايري ۲۲۰ ميليارد ريال بود که با پيگيري‌هاي انجام شده مسئولان شهرستان، تاکنون ۳۷۵ ميليارد ريال در اين بخش جذب شد.
ملکي با اشاره به اينکه اين ميزان تسهيلات براي اشتغال‌زايي ۷۱۴ نفر به ۳۶۴ طرح پرداخت شده است گفت: اين تسهيلات با نرخ ۶ درصد به متقاضيان واجد شرايط روستايي و عشايري شهرستان بروجن پرداخت و در سامانه کارا ثبت شده است.
فرماندار بروجن با اشاره به وجود ۴۳ روستا در اين شهرستان اظهار داشت: از اين تعداد ۲۲ روستا به‌ عنوان هدف در طرح توسعه اقتصادي و اشتغال‌زايي روستايي قرار دارد.
مسعود ملکي با بيان اينکه شهرستان بروجن در بخش‌هاي صنايع‌دستي، کشاورزي، باغداري و صنعت ظرفيت‌هاي مطلوبي دارد تأکيد کرد: بخشداران شهرستان بروجن موظفند هر چه سريع‌تر نسبت به برگزاري نشست‌هاي تخصصي با دهياران و اهالي روستاهاي هدف براي اجرايي شدن اين طرح اقدام کنند.
فرماندار بروجن گفت: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بايد مشکلات موجود در مسير اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي اين شهرستان را شناسايي و راهکارهاي عملياتي براي رفع آن را ارائه کنند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08