فرماندار شهرستان بروجن:

مشکلات به صورت ميداني بررسي شوند/ ضرورت اولويت بندي رسيدگي به مشکلات

کد خبر: 154355 تاریخ انتشار: 1399/06/05
نمایش: 923
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن با بيان اين که کارها بايد به صورت ميداني و عملياتي انجام شود افزود: هدف ما از بازديد همه ي نقاط شهرستان بررسي مسائل و رفع مشکلات موجود است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه شوراي اداري بخش گندمان با حضور فرماندار، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، بخشدار گندمان و جمعي از مسئولان شهرستاني و بخش در محل بخشداري گندمان برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن خواستار تلاش بيشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر به مردم شد و گفت: مسئولان شهرستان با جديت و دلسوزي بيشتر در جهت خدمت رساني به مردم کوشا باشند.
مسعود ملکي با بيان اين نکته که کارها بايد به صورت ميداني و عملياتي انجام شود افزود: هدف ما از بازديد همه ي نقاط شهرستان بررسي مسائل و رفع مشکلات موجود است.
ملکي اظهار داشت: واحد هاي صنعتي فعال و غير فعال بخش گندمان مشخص و جهت پيگيري و حل مشکلات واحدهاي صنعتي غير فعال اقدامات لازم صورت گيرد.
در پايان جلسه فرماندار و نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي با اهالي شهر گندمان، روستاهاي کرد شامي و امام قيس ديدار و گفتگو کردند.
فرماندار بروجن خواستار اولويت بندي مسانل و مشکلات با توجه به شرايط موجود شد و استفاده از ظرفيت مردم را امري مهم عنوان کرد و اظهار داشت: بايد در بين مردم و همراه آنها باشيم.
مشکلات قطب هاي دامداري و صنعتي، اشتغال جوانان، روند افزايش مهاجرت، طرح هاي انتقال آب و ... از جمله موارد مطرح شده در اين نشست ها بود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08