ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 154373 تاریخ انتشار: 1399/06/06
نمایش: 755
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: تا کنون 723 نفر به طور قطعي به ويروس کرونا مبتلا شده و با فوت 5 نفر در 72 ساعت گذشته، شمار جانباختگان اين بيماري به 29 نفر رسيد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در نشست شهرستاني مقابله با کرونا با بيان اينکه آمار موارد مثبت در ماه هاي اخير با افزايش مواجه بوده است گفت: ضروري است از تمام توان و ظرفيت هاي موجود براي مقابله با ويروس کرونا استفاده و هماهنگي هاي لازم انجام شود و همچنان با حساسيت مصوبات ستاد ملي بيماري کرونا را دنبال مي کنيم.
مسعود ملکي افزود: تاکنون 723 نفر به‌ طور قطعي به ويروس کرونا مبتلا شده‌ و با فوت 5 نفر در 72 ساعت گذشته، شمار جانباختگان اين بيماري به 29 نفر رسيد.
ملکي اظهار داشت: با توجه به تعطيلات پيش رو و در راستاي اجراي دستورالعمل و ضوابط برگزاري مراسم عزاداري محرم و صفر و رعايت پروتکل هاي بهداشتي بقاع متبرکه در سطح شهرستان تعطيل است.
ملکي افزود: کماکان مراکز و اماکن گردشگري، تالاب ها، بوستان ها و ... در سطح شهرستان تعطيل است و هيچ گونه خدماتي به مسافران ارائه نمي شود.
وي گفت: به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي اکيپ هاي مشترک در سطح شهرستان نظارت و بازرسي از هيئت ها و موکب ها را انجام مي دهند و در صورت مشاهده عدم رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي به دستگاه قضايي معرفي گردند.
ملکي تأکيد کرد: کليه مسئولين ادارات در ايام تعطيلات تاسوعا و عاشورا ضمن آماده باش، در حوزه ماموريت خود حضور داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08