به مناسبت هفته تعاون

کد خبر: 154435 تاریخ انتشار: 1399/06/18
نمایش: 890
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: بيش از 60 درصد تعاوني ها در سطح شهرستان فعال مي باشند و براي 2 هزار نفر اشتغال ايجاد شده است.
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همزمان با هفته تعاون فرماندار و رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان از تعدادي از شرکت هاي تعاوني فعال شهرستان بازديد کردند.
فرماندار شهرستان بروجن در حاشيه اين بازديدها با بيان اينکه هفته تعاون بهترين فرصت براي تبيين نقش ارزشمند تعاوني ها در ايجاد اشتغال، توليد، اقتصاد کشور و معرفي توانمندي هاي آنان است گفت: بيش از 1000 تعاوني در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان به ثبت رسيده است.
مسعود ملکي اظهار کرد: بيش از 60 درصد از اين تعاوني ها در سطح شهرستان  فعال مي باشند و براي 2 هزار نفر اشتغال ايجاد شده است.
ملکي افزود: تعاوني‌هاي فعال اغلب در حوزه‌هايي نظير کشاورزي، صنعت و خدمات  فعاليت دارند و متقاضيان مي توانند با ارائه طرح توجيهي از تسهيلات بخش تعاون بهره مند شوند.
وي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام جهش توليد گفت: يکي از بهترين راهکارهاي تحقق شعار "جهش  توليد"، ترويج و تشکيل تعاوني ها است، در حقيقت تعاون و همکاري مي تواند در گسترش توليدات داخلي و خودکفايي اقتصادي نقش خوبي ايفا کند.
گفتني است 13تا 19 شهريور ماه هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاري شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08