با حضور معاون وزير صمت؛

5 طرح توليدي و صنعتي در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ زني شد

کد خبر: 154436 تاریخ انتشار: 1399/06/19
نمایش: 1301
اخبار
5 طرح توليدي و صنعتي با اعتباري افزون بر 700 ميليارد ريال در شهرک هاي صنعتي بروجن افتتاح و کلنگ زني شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري؛ عمليات اجرايي دو طرح صنعتي و بهره‌برداري از 3 طرح توليدي با حضور معاون وزير صمت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران، فرماندار شهرستان بروجن و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني آغاز شد.

فرماندار شهرستان بروجن در آيين بهره برداري از بزرگترين مجتمع دارويي چهارمحال و بختياري گفت: شرکت دارويي سبز پويان مهر دارو به‌عنوان دومين و بزرگترين مجتمع توليد داروي استان در شهرک صنعتي بروجن به بهره‌برداري رسيد.

مسعود ملکي افزود: براي احداث اين واحد توليدي در زميني به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع، افزون بر 180 ميليارد ريال هزينه شده است.

وي ادامه داد: ظرفيت توليد اين شرکت 200 ميليون انواع قرص و کپسول در سال بوده که با بهره‌برداري از آن نياز دارويي استان و برخي از استان‌هاي همجوار تأمين مي‌شود.

مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري همچنين گفت: طرح استحصال پساب تصفيه‌خانه شهرک صنعتي بروجن از مهمترين اين طرح‌ها به‌ شمار مي‌رود که براي تکميل آن 40 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري شده است.

حميدرضا فلاح افزود: با بهره‌برداري از اين طرح روزانه يک هزار مترمکعب از پساب توليد تصفيه‌خانه در طرح‌هاي فولادي و همچنين فضاي سبز شهرک صنعتي بروجن استفاده مي‌شود.

وي با بيان اينکه طرح استحصال پساب صرفه‌جويي 20 درصدي مصرف آب در اين شهرک صنعتي را فراهم مي‌کند، اضافه کرد: براي اجراي اين طرح 45 کيلومتر شبکه توزيع پساب و 1/8 کيلومتر خط انتقال اجرا شده است.

طرح توسعه شهرک صنعتي سفيددشت به ميزان 600 هکتار و اعتبار 140 ميليارد ريال، کارگاه توليد ترشيجات، شوريجات و مربا در بروجن با سرمايه گذاري 7 ميليارد و 755 ميليون ريال و همچنين کارگاه توليد نبات، قهوه فوري و بسته‌بندي قند و شکر در گندمان با اعتبار 725 ميليون ريال از ديگر طرح‌هاي توليدي و صنعتي شهرستان بروجن بودند که با حضور معاون وزير صمت کلنگ‌زني و بهره‌برداري شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08