ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 154458 تاریخ انتشار: 1399/06/24
نمایش: 781
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: از ابتداي شيوع ويروس کرونا تا کنون 1071 نفر مبتلا و 42 نفر نيز جان خود را بر اثر ابتلا به اين بيماري ويروسي از دست داده اند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، بيست و هشتمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا به رياست فرماندار و با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، رئيس مرکز بهداشت استان و ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: با شناسايي 41 بيمار جديد مبتلا به کوويد 19 طي 72 ساعت گذشته مجموع موارد مثبت شناسايي شده در مراکز سرپايي و بيمارستان ولي عصر (عج) شهرستان بروجن به 1017 نفر رسيد و شمار جانباختگان قطعي 42 نفر مي باشد.
مسعود ملکي خواستار تداوم رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و تشديد نظارت ها توسط تيم هاي بازرسي بر بازار و ادارات سطح شهرستان شد و گفت: با اصناف متخلف برخورد قانوني خواهد شد.
ملکي افزود: از برگزاري مراسم هاي عزا در آرامستان (چيدن صندلي، نصب داربست و اجتماع با حضور مداح) و منازل جلوگيري به عمل آمده و از صاحبان عزا خواهشمنديم به لحاظ شرايط حساس کنوني همکاري لازم را داشته باشند.
وي همچنين خواستار فرهنگ سازي جهت جلوگيري از انجام دورهمي هاي خانوادگي توسط اصحاب رسانه، ريش سفيدان و بزرگان شد.
فرماندار بروجن از اعمال اين محدوديت ها به مدت 4 هفته خبر داد و گفت: حسن اجراي اين محدوديت ها نيازمند همکاري و مشارکت مردم است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08