فرماندار شهرستان بروجن:

177 مدرسه شهرستان بروجن به اينترنت رايگان متصل شد

کد خبر: 154467 تاریخ انتشار: 1399/06/26
نمایش: 777
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: 55 مدرسه روستايي و 122 مدرسه شهري به مدت دو سال از اينترنت رايگان برخوردار شدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه بررسي مشکلات در حوزه ICT و ارائه راهکار براي رفع آن‌ها به رياست فرماندار و با حضور مدير کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اهميت آموزش از راه دور دانش آموزان با توجه به وضعيت کنوني کشور، اتصال مراکز آموزشي به شبکه ملي اطلاعات و اينترنت رايگان را يک ضرورت عنوان کرد و افزود: تا کنون 55 مدرسه روستايي و 122 مدرسه شهري در شهرستان بروجن به مدت دو سال از اينترنت رايگان برخوردار شده اند.
مسعود ملکي با اشاره به برنامه توسعه ارتباطات روستايي در شهرستان بروجن گفت: 19 روستاي اين شهرستان جزو برنامه توسعه اي مي باشند و با اجرا و توسعه 7 سايت و تأمين تجهيزات، اين روستاها از اينترنت پر سرعت3G و 4G برخوردار خواهند شد.
ملکي همچنين با اشاره به توسعه زير ساخت ها در شهرستان اظهار داشت: با اجراي 46 کيلومتر فيبر نوري روستايي، زير ساخت مربوط به افزايش پهناي باند اپراتورها در راستاي فيبر نوري تقويت خواهد شد.
وي ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستاي تأمين زير ساخت هاي ارتباطي خواستار برطرف کردن مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات سيار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08