فرماندار بروجن خبر داد؛

برگزاري بيش از 130 ويژه برنامه به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس

کد خبر: 154470 تاریخ انتشار: 1399/06/27
نمایش: 727
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن از برگزاري بيش از 130 ويژه برنامه در آستانه چهلمين سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان بروجن خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، کميته ترويج فرهنگ ايثار و شهادت شهرستان بروجن با موضوع برنامه هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس و انقلاب اسلامي گفت: دوران دفاع مقدس نقطه عطفي در تاريخ اين مرز و بوم است و ايثارگري و جانفشاني رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در تاريخ ماندگار شده است و اين ايثارگري ها بايد به روش هاي مختلف به نسل هاي آينده منتقل شود.
مسعود ملکي از برگزاري بيش از 130 ويژه برنامه در آستانه چهلمين سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و تأکيد کرد: رويکرد برنامه ها مبتني بر شعار "ما قوي هستيم" و با تأکيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به موضوع جهش توليد اجرا گردند.
ملکي با بيان اينکه کليه برنامه ها با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي برگزار مي شود افزود: تجليل از 2500 نفر از پيشکسوتان دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، بسيجيان و...، گلباران قبور مطهر شهدا، ديدار با خانواده معظم شهدا، برگزاري صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي، اهدا و نذر خون، برگزاري بيش از 11 يادواره شهداي آبروي محله، مسابقات کتابخواني مجازي با موضوع دفاع مقدس، افتتاح پروژه هاي عمراني، سنگر سازي و آذين بندي توسط دستگاه ها و فضاسازي در سطح شهرستان، نشست هاي روشنگري، ارسال پيامک و تماس با بسيجيان و ايثارگران شهرستان و ... از مهم ترين برنامه هاي اجرايي در طول هفته دفاع مقدس مي باشد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08