ائمه جمعه حلقه ارتباطي بين مردم و دولت هستند

کد خبر: 154475 تاریخ انتشار: 1399/06/29
نمایش: 750
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه ائمه جمعه حلقه ارتباطي بين مردم و مسئولان هستند گفت: ائمه جمعه و جماعات با بيان مطالبات مردمي و خدمات صورت گرفته توسط دولت، حامي نظام و پشتيبان دولت مي‌باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ائمه جمعه و جماعات شهرستان که با حضور حجت الاسلام و المسلمين نکونام نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد با بيان اينکه ائمه جمعه حلقه ارتباطي بين مردم و مسئولان هستند گفت: ائمه جمعه و جماعات با بيان مطالبات مردمي و خدمات صورت گرفته توسط دولت، حامي نظام و پشتيبان دولت مي‌باشند.
مسعود ملکي با اشاره به استقرار شهرستان در مسير ترافيکي جنوب به فلات مرکزي کشور و جمعيت غالب شهر نشين افزود: اقدامات پيشگيرانه از ابتداي شيوع کرونا در شهرستان (تعطيلي بازار و اماکن گردشگري و... ، پيگيري جدي نظارت ها در طرح فاصله گذاري هوشمند و رعايت دستور العمل هاي بهداشتي در سطح بازار، تقويت بازرسي از اصناف و ادارات براي رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، کمک هاي مؤمنانه براي اقشار آسيب ديده در پي شيوع کرونا ويروس و ...) انجام شده است و همچنان نيازمند همکاري و مساعدت همه دستگاه ها و آحاد جامعه هستيم.
ملکي با بيان اينکه آمار موارد مثبت در ماه هاي اخير با افزايش مواجه بوده است گفت: از تمام توان و ظرفيت هاي موجود براي مقابله با ويروس کرونا استفاده و هماهنگي هاي لازم انجام مي شود و در سال جاري تا کنون 28 جلسه شهرستاني مقابله با کرونا برگزار گرديده  و همچنان با حساسيت مصوبات ستاد ملي بيماري کرونا را دنبال مي کنيم.
 وي با اشاره به خشکسالي هاي اخير و با بيان اينکه مهم ترين مشکل اين شهرستان کمبود آب است گفت: پيگيري هاي لازم انجام شده و جلسات متعددي با مسئولان استاني برگزار کرده ايم  و احداث مجتمع هاي گلخانه اي و اصلاح الگوي کشت در اولويت برنامه ها قرار دارد.
فرماندار بروجن با بيان اينکه شرايط اقتصادي ناشي از تحريم از يک سو و شرايط به وجود آمده به واسطه شيوع کرونا ويروس سبب شده اقتصاد در چرخه خود حرکت نکند و محصولات توليدي کارخانه ها و شرکت ها به عنوان نبض اقتصادي کشور به فروش نرسند اظهار داشت: هر چند اين مسأله موضوعي ملي و فراتر از آن بين المللي است ولي از طريق ستاد تسهيل و رفع موانع توليد، کميته کارگري ، شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي و... دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پيگيري مي‌کنيم.
ملکي افزود: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان "جهش توليد " نامگذاري شده است از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه ها در بخش صنعت، کشاورزي، گردشگري و ...  فروگذار نخواهيم بود.
وي با بيان اينکه اتحاد و انسجام خوبي در بين مسئولان شهرستان وجود دارد گفت: به عنوان خدمتگزار مردم بايد انسجام را تقويت کنيم چرا که امروز تقويت وحدت، هم افزايي و همدلي در جامعه ضروري است. در حاشيه اين جلسه از روحانيوني که در تغسيل وتکفين اموات کرونايي مشارکت داشتند قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08