فرماندار شهرستان بروجن هتک حرمت پيامبر (ص) توسط رئيس جمهور فرانسه را محکوم کرد

کد خبر: 154665 تاریخ انتشار: 1399/08/07
نمایش: 653
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي اهانت دولتمردان فرانسوي به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) در نشريه فرانسوي را محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي  اهانت دولتمردان فرانسوي به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) در نشريه فرانسوي را محکوم کرد.
متن پيام به شرح زير است:
باسمه تعالي
همه دنيا در روزهاي اخير شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمايت از عمل ضد انساني يکي از نشريات اين کشور در توهين وقيحانه به ساحت مقدس فخر عالم پيامبر اعظم حضرت محمد مصطفي (ص) ماهيت اهريمني خود را اثبات کردند.
چنين رفتارهايي که به بهانه آزادي بيان به پيامبر رحمت و عقائد ميليون ها مسلمان اهانت مي کند؛ ناشي از ترسي است که در گسترش فرهنگ اسلام در جهان و احساس نفوذ رأفت و مهرباني دين اسلام در قلوب جهانيان پديد آمده است.
مردم مؤمن و سرافراز شهرستان بروجن همراه با موحدان، عدالت طلبان و آحاد مسلمانان جهان اقدامات شنيع و رذيلانه سران کشور فرانسه را شديدا محکوم کرده؛ غيرت ديني مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جريان هاي باطل انسان ستيز و ضد اسلام، جريان توهين به پيامبر خوبي ها را عادي سازي کند و از اين طريق مانع شنيده شدن صداي حق در سراسر جهان شوند.
مسلمانان جهان متحد با يکديگر عليه جريان کفر جهاني خواهند ايستاد و پيام نجات بخش پيامبر اسلام را در جهان طنين انداز خواهند کرد.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08