سالروز ولادت پيامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و يوم الله 13 آبان

کد خبر: 154693 تاریخ انتشار: 1399/08/12
نمایش: 685
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي هفته وحدت، سالروز ولادت پيامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و يوم الله 13 آبان را به همه مسلمانان جهان، مردم شريف ايران اسلامي و اين شهرستان تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي هفته وحدت، سالروز ولادت پيامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و يوم الله 13 آبان را به همه مسلمانان جهان، مردم شريف ايران اسلامي و اين شهرستان تبريک گفت.

متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
فرهنگ وحدت و همدلي و برادري، زمينه ساز تقويت مسلمانان و اعتلا و سربلندي آنان در عرصه هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي جامعه است و نامگذاري هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه اي بود که توسط معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) براي خنثي کردن توطئه هاي دشمنان انجام شد و امروز همه ما وظيفه داريم که در راستاي هدف بزرگ حضرت امام (ره) تلاش و کوشش نماييم.
يوم الله ۱۳ آبان، يادآور خاطرات صفوف به هم پيوسته و مستحکم فرزندان انقلابي اين ديار در شکستن ديوار استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي جنايتکار است که فرياد ستم ستيزي ملت غيور ايران را در جاي جاي گستره هستي طنين انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گرديد. آري ۱۳ آبان ماه، روز تجلي ارزش‌ها و صدور پيام انقلاب اسلامي به مظلومان و ستمديدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زياده خواهي و بي عدالتي‌ها است.
اينجانب سالروز ولادت پيامبر نور و رحمت، مبشر عدالت و وحدت، رسول اعظم حضرت محمد مصطفي (ص) و خلف صالحش امام‌العارفين صادق آل محمد (ع) و همچنين فرا رسيدن هفته وحدت را به تمامي مسلمانان به ويژه مردم شريف شهرستان بروجن و يوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخير لانه جاسوسي آمريکا توسط دانشجويان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهاني را به عموم دانش آموزان ميهن اسلامي به ويژه دانش آموزان عزيز شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض مي نمايم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08