فرماندار شهرستان بروجن:

مشارکت همگاني براي مقابله با کرونا ضروري است

کد خبر: 154734 تاریخ انتشار: 1399/08/25
نمایش: 601
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه فرهنگ سازي و آموزش دو عامل مهم در بحث کنترل و پيشگيري از شيوع کرونا است تأکيد کرد: مقابله با ويروس کرونا نيازمند مشارکت همگاني و فرهنگ سازي در اين زمينه است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در ستاد شهرستاني مقابله با کرونا  با بيان اينکه تاکنون مجموع موارد مثبت شناسايي شده در شهرستان بروجن 2990 نفر مي باشد گفت: به همين منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي به صورت جدي تر در دستور کار مردم، مسئولان، قشر هاي مختلف و به ويژه بازاريان قرار بگيرد.
مسعود ملکي با بيان اينکه  فرهنگ سازي و آموزش دو عامل مهم در بحث کنترل و پيشگيري از شيوع کرونا است تأکيد کرد:  مقابله با ويروس کرونا و پيشگيري از شيوع آن، نيازمند مشارکت همگاني و فرهنگ سازي در اين زمينه است.
ملکي با بيان اينکه مشاغل گروه 2 از بيستم آبان ماه حداکثر تا ساعت 18 مجاز به فعاليت هستند خواستار تشديد بازرسي و نظارت ها بر بازار، اصناف و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي توسط گشت هاي بازرسي با همکاري نيروهاي مقاومت بسيج در سطح شهرستان شد و تأکيد کرد: در صورت مشاهده عدم رعايت دستورالعمل ها با متخلفان احتمالي برخورد قانوني  و  به دستگاه قضايي معرفي خواهند شد.
وي افزود: به منظور جلوگيري از ازدحام و اجتماع در مراسم اموات، چاپ اعلاميه هاي ترحيم با درج زمان و مکان ممنوع بوده و در صورت تخلف با عاملان تهديد عليه بهداشت عمومي برخورد قانوني خواهد شد.
ملکي اظهار کرد: ضروري است از تمام توان و ظرفيت هاي موجود براي مقابله با ويروس کرونا استفاده و هماهنگي هاي لازم انجام شود و تأکيد کرد: هيچ گونه کوتاهي و سهل انگاري در حوزه مقابله با ويروس کرونا از هيچ کس پذيرفته نيست و همچنان نيازمند همکاري و مشارکت همه دستگاه ها و آحاد جامعه مي باشد.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08