تعيين و تخصيص پست هاي سازماني دهياري هاي شهرستان بروجن

کد خبر: 155004 تاریخ انتشار: 1399/10/04
نمایش: 629
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در راستاي تشکيلات تفصيلي و چارت سازماني دهياري هاي شهرستان بروجن، دهياري هاي منتخب به منظور معرفي به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه تعيين و تخصيص پست هاي سازماني دهياري هاي شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور مدير کل امور روستايي و شوراهاي استانداري و بخشداران در سالن اجتماعات شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه نقش دهياران در توسعه روستاها راهبردي و حائز اهميت است گفت: ظرفيت ها در حوزه هاي مختلف گردشگري، کشاورزي، دامپروري و... در جهت رونق اقتصادي و اشتغال پايدار در روستاها وجود دارد که بايد توسط دهياران شناساسي  و معرفي شوند.
مسعود ملکي افزود: در راستاي تشکيلات تفصيلي و چارت سازماني دهياري هاي شهرستان بروجن، دهياري هاي منتخب به منظور معرفي به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور مشخص شدند.
گفتني است در اين جلسه پست هاي سازماني شاخص از جمله کارشناس حقوقي و امور قراردادها، کارشناس امور اداري و فناوري اطلاعات، کارشناس امور مالي، کارشناس مسئول فني، امور عمراني و خدماتي و ... براي دهياري هاي سطح شهرستان بروجن مورد تصويب قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08