نشست بررسي طرح هاي اشتغالزايي شهرستان بروجن

کد خبر: 155069 تاریخ انتشار: 1399/10/13
نمایش: 566
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: تا کنون با پرداخت 390 ميليارد ريال تسهيلات شهري و روستايي، زمينه تکميل و بهره برداري از 732 طرح در حوزه هاي توليدي، کشاورزي، گردشگري و ... با اشتغال 739 نفر فراهم شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در نشست بررسي طرح هاي اشتغالزايي شهرستان بروجن که با حضور معاون توسعه کارآفريني و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي برگزار شد گفت: تا کنون با پرداخت 390 ميليارد ريال تسهيلات شهري و روستايي، زمينه تکميل و بهره برداري از 732 طرح در حوزه هاي توليدي، کشاورزي، گردشگري و ... با اشتغال 739 نفر فراهم شده است.
مسعود ملکي اظهار کرد: شهرستان بروجن در بخش‌هاي صنايع‌دستي، گردشگري، کشاورزي، باغداري و صنعت ظرفيت‌هاي مطلوبي دارد که براي اشتغالزايي در اين حوزه ها تمرکز شده است.
ملکي طرح‌هاي کشاورزي را زمينه‌ساز توسعه و اشتغال پايدار عنوان کرد و افزود: ارائه تسهيلات به توليدکنندگان و سرمايه‌گذاران بخش کشاورزي و رفع مشکلات آنها از اولويت‌هاي شهرستان است و انتظار مي رود اين بخش به طور ويژه ديده شود و در حوزه کشت هاي گلخانه اي و مجتمع هاي دامپروري اعتبارات ويژه در نظر گرفته شود.
وي با بيان اينکه احداث مجتمع هاي گلخانه اي و اصلاح الگوي کشت در اولويت برنامه ها قرار دارد تصريح کرد: اميد است با توسعه اين طرح ها به رونق اشتغال در شهرستان کمک شود.
ملکي همچنين گفت: وجود تالاب هاي مهم ملي و بين المللي، بناهاي تاريخي، مراکز گردشگري و تفريحي در شهرستان بروجن بهترين مکان براي سرمايه گذاري در حوزه گردشگري، جذب گردشگران  و باعث فراهم بودن زمينه هاي سرمايه گذاري و  ايجاد اشتغال در اين شهرستان شده است.
گفتني است با حضور معاون توسعه کارآفريني و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، فرماندار، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان، مدير کل جهاد کشاورزي استان و جمعي از مسئولان شهرستان از تعدادي طرح هاي نيمه تمام اشتغالزايي در شهرستان بروجن بازديد شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08