خيران بروجني پيشگام در احداث مسکن نيازمندان

کد خبر: 167231 تاریخ انتشار: 1400/10/22
نمایش: 574
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: انجمن خيران مسکن‌ساز اين شهرستان در امر ساخت و ساز مسکن براي جوانان و نيازمندان در چهارمحال و بختياري پيشگام است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در بازديد از پروژه‌هاي مسکن خيري ضمن قدرداني از همت خيرين مسکن ساز گفت: مجمع خيرين مسکن‌ساز اين شهرستان در امر ساخت و ساز مسکن براي جوانان و نيازمندان در چهارمحال و بختياري پيشگام و پيش‌رو است.
مسعود ملکي اظهار کرد: پروژه 24 واحدي زوج‌هاي نيازمند و ايتام به همت خير نيک انديش حاج سيد مصطفي طباطبايي در شهرک الهيه تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.
ملکي گفت: از سال 96 تاکنون و با مشارکت 30 ميليارد ريالي خير نيک انديش حاج بهرام عزيزي 30 واحد مسکوني در شهرک الهيه احداث و در اختيار زوج هاي جوان نيازمند قرار گرفته است.
وي افزود: همچنين پروژه ۱۱۰ واحدي در شهرستان بروجن توسط خير نيک انديش حاج علي محمد رجالي با ۱۰ درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام است و بعد از اتمام در اختيار کارگران نيازمند قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام حسين روحاني‌نژاد، نماينده ولي فقيه در بنياد مسکن انقلاب اسلامي در بازديد از پروژه‌هاي مسکن خيري در شهرستان بروجن گفت: در چند سال اخير که انجمن خيرين مسکن‌ساز در مراکز استان‌ها تشکيل شده ۲۰ هزار واحد مسکوني خيري در کشور ساخته شده است.
رئيس شوراي مرکزي بنياد مسکن انقلاب اسلامي با بيان اينکه انجمن خيرين مسکن‌ساز شهرستان بروجن اقدام به ساخت سه پروژه در شهرستان کرده است افزود: براي واحدهاي مسکوني خيرساز از هيچ‌گونه اعتبار دولتي و تسهيلات ارزان قيمت استفاده نمي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08