فرماندار شهرستان بروجن:

اميد، نشاط و مردمي بودن جشن‌هاي انقلاب، محور برنامه‌هاي دهه فجر

کد خبر: 167235 تاریخ انتشار: 1400/10/23
نمایش: 383
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر بايد به شکل منسجم و باشکوه برگزار گردد و روحيه اميد و نشاط به عنوان يک اولويت در جامعه ترويج پيدا کند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه هماهنگي پروژه‌هاي قابل افتتاح و کلنگ زني دهه مبارک فجر با بيان اينکه اين دهه فرصت مناسبي براي بيان دستاوردها و عملکرد نظام جمهوري اسلامي است گفت: خدمات ارائه شده در جمهوري اسلامي بيانگر کارآمدي نظام مردم سالاري ديني است و بايد اين اقدام‌ها به مردم اطلاع رساني و منجر به ايجاد اميد و نشاط در جامعه شود.
مسعود ملکي بابيان اينکه دهه فجر امسال برنامه‌هاي متنوعي با محوريت مردم، در حوزه‌هاي مختلف برگزار مي‌شود، گفت: وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان به هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌هاي دهه مبارک فجر مي‌انجامد.
وي بر لزوم انجام کارهاي فرهنگي در اين دهه اشاره کرد و گفت: رويکرد برنامه‌هاي اين دهه تقويت روحيه اميد و نشاط در جامعه باشد و دستگاه‌هاي متولي بايد برنامه‌هاي متنوع و ويژه‌اي را در سطح شهرستان پيش بيني نمايند.
ملکي تاکيد کرد: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان در اسرع وقت پروژه‌هاي قابل افتتاح و كلنگ زني خود در دهه فجر را مشخص کرده و به فرمانداري اعلام نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08