پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن نوروز 1402

کد خبر: 190832 تاریخ انتشار: 1401/12/29 14:31:20
نمایش: 617
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با صدور پيامي، فرا رسيدن بهار طبيعت، عيد باستاني نوروز و ماه مبارک رمضان را تبريک گفت.
بسم الله الرحمن الرحيم
نوروز فصل شکفتن زيباترين لوح خلقت، تجلي قدرت باريتعالي و فصل اول رساله طبيعت است. بار ديگر طليعه بهار از مشرق حيات دميدن گرفته و طبيعت در هيجان است تا جان‌ها را به طراوت و شادمانگي و زيبايي بيکران پيوند زند.

فرارسيدن طليعه بهار طبيعت و جشن ورود به مهماني خداوند و همزماني با نوروز باستاني، فرصتي ويژه و استثنايي است براي پيراستن جان در جويبار معرفت ماه رمضان و بهار قرآن.

اميد است بتوانيم با اتحاد، انسجام و برنامه‌ريزي صحيح در کنار يکديگر کار و تلاش کنيم؛ در خدمت مردم باشيم و با داشتن ظرفيت‌هاي خوب و با اطاعت از فرامين رهبري از گذرگاه پيش رو با عافيت و سربلندي عبور کنيم و بتوانيم در سايه امنيت و آسايش موجود در جهت تحقق شعار امسال «مهار تورم، رشد توليد» با جديت تمام گام برداريم.

اينجانب فرارسيدن سال نو و طليعه بهار طبيعت، نوروز باستاني و ورود به مهماني خداوند را خدمت خانواده معزز و معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان و آحاد مردم فهيم و قدر شناس شهرستان بروجن تبريک و شادباش عرض نموده و آرزومندم سال جديد سال ظهور يگانه منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله العظم (روحي له الفدا) و سلامتي و طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و سالي توام با عزت و سربلندي همراه با سلامتي و آسايش براي ملت سرافراز ايران باشد و فروتنانه از باري تعالي طلب مي کنيم: "يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر اليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الي احسن الحال". 
فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08