پيام فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت هفته دفاع مقدس

کد خبر: 30734 تاریخ انتشار: 1397/06/31
نمایش: 601
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن هفته دفاع مقدس را به مردم هميشه در صحنه و شهيد پرور اين شهرستان و خانواده هاي معظم شهداء، جانبازان و ايثارگران تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن؛ مسعود ملکي فرماندار در پيامي هفته دفاع مقدس را به مردم هميشه در صحنه و شهيد پرور اين شهرستان و خانواده هاي معظم شهداء، جانبازان و ايثارگران تبريک گفت.
متن پيام به شرح زير است:
بسمه تعالي
 
هفته دفاع مقدس يادآور حادثه‏اى عظيم و به بار نشستن نتايجى عظيم‏تر در سير انقلاب ماست و هيچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. مقام معظم رهبري (مدظله العالي)
۳۱ شهريور ماه سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژيم بعث عراق به ايران اسلامي و آغاز جنگ تحميلي است. شروع جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس ملت ايران در برابر همه زورگويان جهان و برگ زريني از حماسه ملتي است که تا هميشه تاريخ نه تنها ايرانيان بلکه همه آزادگان جهان بدان افتخار مي‌کنند.
دفاع مقدس، رساترين واژه در قاموس ايستادگي ملت قهرمان ماست و بيانگر ايستادگي و مقاومت بيدار دلاني است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگي پيمودند...
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاور مردي هاي همه شهيدان والامقام، رزمندگان و ايثارگران، مراتب تهنيت و تبريک خويش را به مناسبت اين ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روزافزون مردم شريف ايران اسلامي بخصوص مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان بروجن علي الخصوص ايثارگران ، جانبازان و نيروهاي مسلح قهرمان را تحت توجهات حضرت ولي عصر (عجل ا… تعالي فرجه الشريف) و در پرتو منويات رهبر عظيم الشان انقلاب و فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) مسألت مي‌نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08