نظارت بر ساخت بيمارستان بروجن افزايش يابد

کد خبر: 31289 تاریخ انتشار: 1397/10/16
نمایش: 863
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: مجموعه فعاليت هاي حوزه بهداشت، درمان و پزشکي حساسيت هاي خاص دارد و پروژه ها و طرح هاي اين بخش بايد با کمترين نقص تحويل مردم شود.
خديجه ربيعي فرادنبه روز شنبه در ديدار از طرح در دست ساخته بيمارستان بروجن تأکيد کرد : اين طرح هنوز به استانداردهاي بيمارستاني لازم نرسيده است، به همين دليل افتتاح آن به تاخير افتاده است که در نخستين جلسه و ملاقات با وزير راه و شهرسازي اين نکات را به صورت جدي پيگيري مي شود.
وي افزود : مسئولان بايد نسبت به اجراي طرحهاي مختلف و به ويژه طرح هاي مرتبط با سلامت عمومي جامعه توجه کافي داشته باشند.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: ضعف هاي موجود در طرحهاي ساختمان بيمارستان بروجن بايد رفع شود.
ربيعي فرادنبه اظهار داشت : ارائه خدمت به مردم از طريق ساخت طرحهاي بي عيب و نقص و همچنين مطابق با فن آوري و تکنولوژي روز بايد مورد توجه تمامي مسئولان ملي، استاني و شهرستاني باشد.
فرماندار شهرستان بروجن نيز گفت: طرح بيمارستان بروجن تاکنون 97 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
مسعود ملکي تاکيد کرد : براي اجراي اين طرح تاکنون 450 ميليارد ريال سرمايه گذاري دولتي صورت گرفته است اما هنوز نواقصي دارد که بايد آن را برطرف کرد.
وي افزود: مجموعه فعاليت هاي حوزه بهداشت، درمان و پزشکي حساسيت هاي خاص دارد و پروژه ها و طرح هاي اين بخش بايد با کمترين نقص تحويل مردم شود.
ملکي يادآور شد : موارد نقص طرح بيمارستان بروجن شناسايي شد و به پيمانکار، دستگاه مجري و دانشگاه علوم پزشکي ارائه شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني شهرکرد نيز گفت: 60 درصد تجهيزات پروژه بيمارستان بروجن از سوي اين دانشگاه تهيه شده و آماده نصب است.
مجيد شيراني تاکيد کرد: بقيه تجيهزات مورد نياز طرح بيمارستان بروجن به تدريج آماده و نصب مي شود.
وي افزود: راه اندازي بيمارستان بروجن بايد همزمان با فعاليت بيمارستان قبلي صورت گيرد.
شيراني تصريح کرد: البته نواقص فني و مهندسي ، استانداردهاي بهداشتي و درماني طرح بيمارستان بروجن بايد رفع شود.
وي يادآور شد: وزارت راه و شهرسازي پس از رفع اشکالات و نواقص پروژه بيمارستان بروجن آن را به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي تحول مي دهد و پس از آن در اختيار دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني شهرکرد قرار خواهد گرفت تا بتوان عمليات انتقال و تجهيز اين طرح را انجام داد.
شيراني اظهار داشت : با توجه به ضرورت رفع نواقص کنوني پروژه بيمارستان بروجن پيش بيني مي شود اين طرح حدود 4 تا 6 ماه ديگر به بهره برداري برسد.
قابل ذکر است ساخت بيمارستان جديد بروجن با ظرفيت 239 تخت در زميني به مساحت 39 هزار و 100 مترمربع و زيربناي 39 هزار و 100 متر مربع از سال 1388 آغاز شد و هم اينک به پيشرفت 97 درصدي رسيده است.
بيمارستان بروجن در 9 بخش تخصصي داخلي و جراحي زنان و مردان هر کدام با 56 تخت، بستري زنان و زايمان با 38 تخت، بستري کودکان با 36 تخت، اورژانس با 20 تخت، آي. سي. يو. (I.C.U) با 12 تخت، سي. سي. يو. (C.C.U) با 8 تخت، ان. آي. سي. يو. (N.I.C.U) با 5 تخت و پي. سي. سي. يو. (P.C.C.U) با 8 تخت فعال مي شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08